וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר על חילופו של מקל: "לא הושפל". כספי: "מתבייש בהתנהגות של הדר"

1.12.2016 / 22:09

סערת החילוף המהיר, שהובילה לעימות על הספסל במהלך המשחק בין מאמן מכבי תל אביב ליו"ר שמעון מזרחי, עוררה גם את זעמו של שחקן ה-NBA, שתקף בטוויטר: "יש דרכים להתנהג, מתבייש"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

תקרית במכבי תל אביב במהלך המשחק הערב (חמישי) מול אנאדולו אפס במסגרת המחזור העשירי של היורוליג. במהלך הרבע השני נשרקה עבירה נגד הצהובים. המאמן רמי הדר חשב שהעבירה נפסקה לחובתו של יוגב אוחיון ולפיכך הוא ספג את השלישית שלו. לכן, הוא התכוון להכניס את גל מקל במקומו. עם זאת, העבירה נפסקה בסופו של דבר לסוני ווימס, מה שהותיר את אוחיון עם שתי עבירות. הדר פנה אל השופטים, בעוד מקל ממתין בעמדת החילופים, וביקש לבטל את החילוף.

בשלב הזה ניגש יושב ראש מכבי תל אביב עורך הדין שמעון מזרחי אל עבר הדר כדי להגיד לו שלא יחזיר את מקל מעמדת החילופים כיוון שזו תהיה מחווה משפילה. הדר הגיב בתנועת ביטול ולא היה מוכן להקשיב למזרחי כשהוא אומר לו שלא יפנה אליו במהלך משחק. השופטים לא אישרו להדר לבטל את החילוף ומקל נכנס והוחלף אחרי התקפה אחת ובתום 19 שניות בלבד. לאחר מכן, נכנס מקל שוב בתום הרבע השני כשעל השעון נותרו 25 שניות למחצית, ככל הנראה על מנת שאוחיון או סילי (שניהם עם שתי עבירות באותו השלב) לא יבצעו בטעות עבירה שלישית.

לאחר החילוף המהיר נראה מקל על סף דמעות על הספסל כשהוא מרים את הראש כלפי מעלה ומתקשה להשלים עם הרגע המביך. שחקנים ואנשי ספסל אחרים ניסו לנחם ולעודד אותו.

שלט התמיכה של אוהדי מכבי תל אביב בשאפקואנסה/ברני ארדוב

רמי הדר התייחס להפסד הביתי השלישי העונה: "הפסדנו את המשחק בכול הפרמטרים שרצינו להצליח בהם, וזה גרם לנו לשחק בצורה מבולבלת בצד השני. הפסדנו היום, נמשיך הלאה. שיחקנו בצורה שרצינו לשחק, אם לוקחים זריקה או מוסרים - אלו ההחלטות שתלויות בהגנה. אני שמח על קבלת ההחלטות של השחקנים שלי. שמרנו לא רע עד הרבע הרביעי".

על התקרית עם גל מקל: "זו לא הייתה השפלה, חשבתי שהפאול שנשרק לסוני ווימס נשרק ליוגב אוחיון ואז החלפתי אותו. אין לי מה להגיד מעבר לזה. מה שגל לביני נשאר בינינו".

פרוורד סקרמנטו, עומרי כספי, התייחס לתקרית בחשבון הטוויטר שלו: "לא יודע מה בינו לבין גל אבל אני יודע שיש דרכים להתנהג ואני מתבייש בהתנהגות של רמי הדר כלפיו. מתבייש".

רכז מכבי תל אביב יוגב אוחיון: "אני חושב שהם שלטו לאורך כל המשחק בקצב המשחק. אנחנו לא הגענו כמו שצריך מבחינה הגנתית והם שיחקו חכם. אנחנו לא באנו עם האנרגיות הדרושות. יצאנו מהקצב שלנו ולא שטפנו, לא רצנו ולא עשינו את הדברים שאנחנו רגילים לעשות. כשאנחנו מאבדים כל כך הרבה, אנחנו לא יכולים לנצח. הדרך להתאושש מההפסד הזה הוא עם ניצחון במשחק הבא".

אצל המנצחת, טיילר האניקאט סיפר בסיום: "התקשתי במהלך המחצית הראשונה, אבל החברים דחפו אותי להמשיך לזרוק וזה נכנס. לא היה לנו קל לשחק כאן, אבל הצלחנו להציג יכולת טובה ברבע השלישי וזה היה מפתח לניצחון. אנחנו מתקדמים בצורה איטית, זה תהליך ויש עונה ארוכה. אנחנו רוצים להישאר ביחד, עם הצוות המקצועי החדש".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully