וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א שוחחו עם רמי הדר בעקבות התקרית עם מקל: "הוא טעה"

2.12.2016 / 7:39

בהנהלת הצהובים לא אהבו את המהלך של המאמן, אך הדגישו כי הם רוצים לשים מאחור את הטעות: "שניהם ישוחחו וזה יהיה מאחורינו". מקל עצמו היה נסער לאחר המשחק ונמנע מראיונות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נעצר אמש (חמישי) עם הפסד לאנאדולו אפס 86:77. בקבוצה הביעו אכזבה מההפסד, אולם נראה כי התקרית העיקרית אשר עליה שוחחו בסיום היא הוצאתו של גל מקל. כזכור, מקל הוכנס למשחק לאחר שהמאמן רמי הדר חשב כי יוגב אוחיון ספג שלוש עבירות, שלח את מקל לעמדת החילוף, ולאחר שביקש לבטל את החילוף. היו"ר שמעון מזרחי, לא אהב זאת והעיר להדר על כך, אולם הדר העדיף להתעלם מבקשת היו"ר והוריד את מקל לאחר שניות ספורות לאחר כשהוא כבר עלה על המגרש.

אחרי התקרית, בהנהלת מכבי תל אביב שוחחו עם המאמן רמי הדר שהסביר כבר אמש למקל את הסיטואציה, אך ישוחח עמו שוב. בקבוצה מדגישים כי הם רוצים לשים מאחור את הטעות. "הדר טעה, אך שניהם ישוחחו וזה יהיה מאחורינו", הוסיפו בקבוצה. "הנושא רגיש. אנחנו צריכים את כל השחקנים איתנו. זו עונה ארוכה", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא:

אנאדולו אפס ניצחה את מכבי תל אביב 77:86
הדר על חילופו של מקל: "לא הושפל". כספי: "מתבייש בהתנהגות של הדר"
אפס בהתנהגות: רגע אחד שייחרת בזיכרון של עונה שלמה

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ישוחח עם גל מקל. רמי הדר/ברני ארדוב

במכבי תל אביב סיפרו כי רמי הדר הסביר למקל את הסיטואציה ומדוע זה קרה במטרה להרגיעו, אבל זה לא מנע מההנהלה לשוחח באריכות על כך לאחר המשחק. מקל עצמו, לא נראה מתרשם מההסבר של הדר ונראה נסער, כשהוא מיהר למקלחת ונמנע מראיונות. אגב, ארבעה שחקנים בלבד נשארו במתחם הראיונות כשרוב השחקנים מיהרו להתקלח.

על סוגיית גל מקל והציוץ התקיף של כספי , אמר המאמן הדר אמש: "אין לי מה לומר על זה. אני יכול להגיד שאין לי שום כוונה רעה כלפי גל. אני אוהב אותו. אין כאן שום עניין אישי".

גם ההפסד לא תרם לרגשות הסוערים אמש בהיכל ובקבוצה הבהירו בסיום: "זה משחק שהיה יכול להיות בידיים שלנו ולכן מאכזב". על המשחק המצוין של טיילור האניקאט:"הוא היה גורם משמעותי בניצחון של אפס. הרצף נגמר אבל מקווים שנתעשת מכאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שלט התמיכה של אוהדי מכבי תל אביב בשאפקואנסה/ברני ארדוב

סוני ווימס סיכם: "הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו במחצית הראשונה. ברבע השלישי לא שיחקנו יחד, יותר מדי מהלכים של אחד על אחד או זריקה ישר אחרי המסירה הראשונה. היינו צריכים להתחיל טוב מהתחלה". יצאנו מתוכנית המשחק שלנו, מה שלא קרה לנו בחמשת המשחקים הקודמים שניצחנו".

"זו עונה ארוכה, נשחק 80-90 משחקים. אנחנו רוצים לנצח, אבל לא נצליח לנצח כל הזמן", הוסיף ווימס שהתייחס גם לאי שיתופו של גל מקל: "זה קשה, מתסכל עבורו, אבל זה חלק מחייו של כדורסלן מקצוען. הוא יצטרך לחכות להזדמנות שלו כי שחקנים אחרים משחקים כרגע טוב".

יוגב אוחיון הוסיף : "לא היינו בקצב המשחק, זה היה הקצב שלהם. הם שלטו. לא הצלחנו לפתח את המשחק שלנו. איבדנו 21 כדורים שזה דבר לא אנושי ברמות האלה. חזרנו במחצית השנייה, הגענו להובלה של כמה נקודות, אבל הם הגיבו טוב ולנו נגמר מה להציע ברגע האחרון. זה הפסד מאוד יקר, זה לקח לנו את הניצחון באולימפיאקוס וחבל. הליגה עוד ארוכה ויהיו עוד הרבה עליות וירידות. אם נדע לתקן במשחקים הבאים יהיה לנו טוב יותר בעתיד".

גיא פניני סיכם: "היה חסר לנו הגרוש ללירה. זה לא התפתח בקצב שרצינו. אפס הכתיבה את הקצב שנוח לה. בסופו של דבר הגענו חמש דקות לסוף משחק צמוד. יש עוד דרך ארוכה, מאוד רצינו לנצח פה ולהמשיך את המומנטום אבל זה קורה. מה היה חסר הערב? אולי שמרנו פחות טוב, הטיפול בפיק אנד רול היה פחות טוב. אבל זה לא ישנה את הביטחון שיש לנו בקבוצה הזאת. אנחנו רוצים להמשיך את התקופה הטובה שהיתה לנו ולשכוח את המשחק הזה כמה שיותר מהר".

בתוך כך, במכבי תל אביב הביעו שביעות רצון מקצב ההחלמה של קווינסי מילר. הפורוורד החל באימונים ללא מגע כבר לפני כשבועיים, כשבקבוצה מעריכים שבעוד כשבוע וחצי, שבועיים מעתה הוא אף יחל באימונים עם מגע, משם יעריכו מתי הוא חוזר לשחק, כרגע ההערכה שבעוד עד כחודש ישוב לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully