וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס ניצחה את מכבי תל אביב 77:86

הצהובים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות כשספגו הפסד ביתי שלישי העונה במפעל. 13 נקודות לצירבס ולסמית', בראון הצטיין עם 22 בצד השני, האניקאט הוסיף 19

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

רצף ארבעת הניצחונות של מכבי תל אביב בכל המסגרות נקטע הערב (חמישי) עם ההפסד הביתי השלישי העונה ביורוליג - 86:77 מול אנאדולו אפס. הצהובים, שניצחו במחזור הקודם במפעל את אולימפיאקוס ועלו לראשונה למאזן חיובי, כעת עם מאזן 5:5. שחקניו של רמי הדר פתחו את המשחק בצורה טובה, אך טעו לא מעט (21 איבודים) ונכנעו אחרי רבע אחרון חלש בו קלעו 14 נקודות בלבד.

כעת לשתי הקבוצות מאזן זהה של חמישה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, כשבמחזור הבא של היורוליג תארח מכבי תל אביב את באמברג הגרמנית.

שלט התמיכה של אוהדי מכבי תל אביב בשאפקואנסה/ברני ארדוב

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה עם חמישייה אמריקאית הכוללת את אנדרו גאודלוק, די. ג'יי סילי, סוני ווימס, דווין סמית' וקולטון אייברסון. סילי קלע את הנקודות הראשונות במשחק, אך בראון הגיב עם שלשה בצד השני וקבע 2:3 לאורחת בחלוף דקה. סמית' התמהמה ואיבד את הכדור הרביעי של הצהובים, שלוש דקות בתוך המשחק. סילי יצא עם חמש נקודות אחרי שביצע שתי עבירות מהירות. אוחיון קלע את השלשה הרביעית של מארחת בדרך ל-12:16 למכבי תל אביב, שלוש דקות לסיום הרבע. הטורקים לא הבריקו, אך ארבעה ריבאונדים בהתקפה השאירו אותם בעניינים. גיא פניני קלע מתחת לסל שתי שניות לסיום הרבע וקבע 20:21 לאנאדולו אפס.

עוד באותו נושא

עימות בין שמעון מזרחי לרמי הדר על רקע חילופו של גל מקל

לכתבה המלאה
ג'ייסון גריינג'ר שחקן אנאדולו אפס (שמאל) מול סוני ווימס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צמוד ביד אליהו. ווימס מול גריינג'ר/ברני ארדוב

רבע 2

הרטל פתח את הרבע עם נקודות עבור הטורקים, אך מכבי תל אביב וסילי (עשר נקודות) הגיבו מהר וחזרו ל-25:25. אוחיון וסילי עם שתי עבירות כל אחד, הדר שלח לפרקט את מקל, 32:32 חמש דקות בתוך הרבע. מספר שניות לאחר מכן, 19 ליתר דיוק, החליט הדר להחזיר את מקל לספסל. בראון דייק פעמיים מקו העונשין וקבע 40:47 לטורקים עם סיום המחצית הראשונה - מספר הנקודות הגבוה ביותר שספגה הקבוצה של הדר העונה ביורוליג בצוותא עם המשחק מול גלאטסראיי.

גל מקל שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם סוני ווימס, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
נכנס, ויצא אחרי 19 שניות. מקל/ברני ארדוב

רבע 3

הנקודות הראשונות הגיעו רק אחרי שתי דקות, עם דאנק אדיר של דאנסטון בדרך ל-40:49. המארחת קלעה חמש נקודות רצופות, וצימקה ל-49:45, אך הרטל קלע סל נאה והחזיר את היתרון הגדול - 45:53 - לקבוצתו. סמית', שקלע שלשה בכל אחת מתשע ההופעות שלו העונה ביורוליג, עשה זאת פעם נוספת וצימק ל-55:53, ארבע דקות לסיום. הצהובים כבר חזרו ל-55:55, אך שוב מיני ריצה החזירה לטורקים את היתרון - 56:71 לזכותם, שתי דקות לסיום הרבע. דאנק אדיר של ראד נעל את הרבע, 63:63.

מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התעורר בזמן. צירבס/ברני ארדוב

רבע 4

בראון קלע מחצי מרחק והחזיר את היתרון לאנדאולו, אך צירבס קלע בתוך הצבע וקבע 65:65. רבע של הגנות עד עתה. הטורקים קלעו שבע נקודות בארבע דקות, הצהובים רק חמש. 68:70 לאורחת. שלשה מטורפת של סמית' החזירה את היתרון לקבוצה הביתית, 72:73. אחרי שהחטיא את חמשת הניסיונות הראשונים שלו מחוץ לקשת, קלע האניקט שתי שלשות רצופות וקבע 73:78 לאנאדולו. מכבי תל אביב ניסתה לחזור לקראת הסיום, אך זה היה מאוחר מדי והטורקים יצאו עם ידם על העליונה כשניצחו 77:86.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: מאיק צירבס 13 נקודות (6 מ-7 מהשדה), דווין סמית' 13 ו-6 ריבאונדים, די. ג'יי סילי 12, ויקטור ראד 11, אנדרו גאודלוק 10 (1 מ-6 לשתיים), יוגב אוחיון 7, סוני ווימס 6 ו-5 אסיסטים, קולטון אייברסון 3, גיא פניני 2.

קלעו לאנאדולו אפס: דריק בראון 22 ו-12 ריבאונדים, טיילר האניקאט 21, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, בריאנט דאנסטון 14, צדי אוסמאן ותומא הרטל 11 כל אחד, דשון תומאס 4, אלן אומיץ' 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully