וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזרק על ידי מוריניו, מככב אצל פפ: הדרך של דה בראונה בציטוטים

בתחילה הפורטוגלי אמר שהוא "מוכן להיות בסגל צ'לסי" אך מיעט לתת לו הזדמנויות ולבסוף ויתר על הבלגי שאמר "הוא הזיק לתדמית שלי", וזרח כל הדרך לסיטי. אלה הציטוטים שליוו את התהליך

אימג'בנק GettyImages

קווין דה בראונה, שמככב בימים אלה במנצ'סטר סיטי, החל בכלל את דרכו בכדורגל האנגלי בצ'לסי, שהחתימה אותו כבר בינואר 2012. בעונה הראשונה הבלגי הושאל לוורדר ברמן וכאשר ז'וזה מוריניו חזר לקדנציה שנייה אצל הבלוז הוא קיבל מקום בסגל הקבוצה, אך מיעט לקבל דקות משחק. בסופו של דבר הוא חזר לגרמניה ומשם עבר לסיטי, שם הוא מוכיח כבר למעלה משנה מה הוא שווה. בשבת (14:30, ספורט2), הפעם תחת פפ גוארדיולה, הוא יקבל עוד הזדמנות להראות לצ'לסי מה היא הפסידה ולקראת המשחק המסקרן 'סקיי' אספו את הציטוטים שליוו את הדרך שעבר בין שתי הקבוצות.

"קווין דה בראונה ורומלו לוקאקו מוכנים להיות חלק מהסגל של צ'לסי" - יוני 2013, ז'וזה מוריניו בעת הצגתו בצ'לסי על צמד הבלגים שמצאו לבסוף את עצמם מככבים בקבוצות אחרות.

"בפעם הבאה שקווין יהיה על המגרש הוא יהיה חייב לשחק עבור ההופעה הבאה שלו. בוורדר ברמן הוא לא היה צריך להוכיח את עצמו כל כך הרבה. הוא מתחרה על המקום מול שחקנים טובים מאוד כך שהוא חייב לעבוד קשה תמורת כל דקה שהוא משחק" - ספטמבר 2013, מוריניו לא היה מרוצה מהופעתו של דה בראונה בגביע הליגה.

"אני לוחם. למדתי את זה כבר בשנה הראשונה שלי בגנק כאשר נאבקנו נגד הירידה. גם בעונה האחרונה שלי בברמן היה מאוד קשה ונאלצנו להילחם לא מעט. אלחם שוב על המקום שלי בהרכב" - תגובתו של הבלגי למוריניו.

עוד בנושא

גארת' סאות'גייט: "רוצה שהנבחרת תרגש אנשים, רוני יישאר הקפטן"
ניימאר, קובאצ'יץ' או איסקו: מי יגנוב את הקלאסיקו מרונאלדו ומסי?

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"צ'לסי לא הייתה טובה עבורי". דה בראונה/רויטרס

"קווין מראה תשוקה ועובד מאוד קשה. אני מתנצל על כך שלא נתתי לו מספיק הזדמנויות גדולות עד כה, אך הוא עובד יותר יותר טוב. אני אוהב אותו כשחקן ולמדתי לאהוב אותו כילד. מקווה שאוכל לתת לו מספיק זמן משחק כדי שיחליט להישאר ויהיה שמח" - דצמבר 2013, מוריניו כבר נשמע מפויס ביחס לדה בראונה.

"הייתי טוב בקדם העונה ובמשחק הראשון, אני עדיין לא יודע למה הפסדתי את המקום בהרכב מול מצ'סטר יונייטד. חבל שהוא אמר במסיבת עיתונאים שאני לא מתאמן כמו שצריך. זה לא אני. אני תמיד נותן מאה אחוז באימונים והוא הזיק לתדמית שלי" - ינואר 2014, למרות ההצהרות של מוריניו דה בראונה עבר לוולפסבורג בחלון ההעברות תמורת 18 מיליון לישט.

"אולי הכול היה נראה אחרת אם צ'לסי הייתה משלמת עלי 45 מיליון ולא 8 כמו ששילמו עלי לגנק. המעמד שלי היה שונה והייתי מקבל יותר הזדמנויות. בסופו של דבר, אני חייב לומר שצ'לסי לא הייתה טובה עבורי" - ינואר 2015, אחרי שנה טובה בגרמניה דה בראונה התייחס שוב לתקופה בלונדון.

"רציתי שיישאר אבל הוא אמר לי שזה לא באישיות שלו להתחרות על המקום שלו. הוא היה צריך להיות בקבוצה שתתן לו לפתוח בכל משחק, הוא צריך לדעת שהוא חשוב" - יולי 2015, למרות ההצלחה של דה בראונה מוריניו מתעקש שהוא לא מתחרט על מכירתו.

"אם תגיע הצעה, אשמע במה ועל כמה מדובר, אבל בינתיים לא שמעתי כלום. לא אעבור לאנגליה רק כדי להוכיח שאני יכול לשחק שם. אם אלך, זה רק אם ארגיש שזו ההחלטה הטובה עבורי ועבור המשפחה שלי. זה המפתח בשבילי" - אוגוסט 2015, דה בראונה מגיב לראשונה לשמועות על מעברו הצפוי למנצ'סטר סיטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
"הוא צריך לדעת שהוא חשוב". מוריניו על דה בראונה/רויטרס

"רק שחקן מיוחד יוכל לשדרג את הסגל שלנו. אנחנו אוהבים לשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי. שחקן עם התכונות הללו יוכל לסייע לנו. יש לו את כל התכונות המנטליות, הפיסיות, הטקטיות והטכניות כדי להשתלב באופן מיידי" - 30 לאוגוסט 2015, דה בראונה משלים את המעבר לסיטי ומאמנה דאז, מנואל פלגריני, מחמיא.

"אני רוצה להגיע לרמה הכי גבוהה שאפשר ואני חושב שהכי חשוב שבסוף העונה נוכל לשמוח עם מספר תארים" - דה בראונה מכוון גבוה עם הגעתו.

"מסי ברמה משלו אבל קווין הוא ברמה שמתחשתיו הוא אחד המובילים ברמה הזו" - ספטמבר 2016, פפ גווארדיולה שהחליף את פלגריני מבהיר כמה הוא מעריך את דה בראונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully