וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' סאות'גייט: "רוצה שהנבחרת תרגש אנשים, רוני יישאר הקפטן"

מאמן נבחרת אנגליה דיבר במסיבת עיתונאים לאחר שקיבל את המינוי לשנתיים הקרובות: "זה כבוד גדול והזדמנות לעזור לקבוצה צעירה לפתח את עצמה. אנחנו יכולים להיות נבחרת ברמה עולמית"

גארת' סאות'גייט המאמן הזמני של נבחרת אנגליה. GettyImages
"המפתח הוא מנהיגות". סאות'גייט/GettyImages

גארת' סאות'גייט מונה אתמול (רביעי) באופן רשמי למאמנה הקבוע של נבחרת אנגליה. המאמן בן ה-46 שעזב את אנגליה הצעירה כדי להחליף באופן זמני את סאם אלרדייס, קיבל את המינוי הקבוע וחתם על חוזה לארבע שנים בעלות מוערכת של כ-2 מיליון ליש"ט לעונה. היום המאמן הצעיר דיבר במסיבת עיתונאים על התפקיד החדש והמשך הדרך שלו.

"לקבל את התפקיד זה כבוד גדול מאוד, עכשיו מתחילה העבודה הקשה" אמר סאות'גייט, "אני רוצה לראות נבחרת שתרגש אנשים, שהאוהדים יצפו לראות ושהיא תגרום להם להיות גאים. זו הזדמנות נהדרת עבורי לעזור לפתח נבחרת צעירה במהלך השנים הקרובות, יש כאן פוטנציאל גדול. יש לי מידע פנימי מה התפקיד שלי כולל ואני לא חושב שזו משימה בלתי אפשרית".

סאות'גייט הוסיף: "אין סעיף שחרור בחוזה שלי, אני רוצה להצליח במקום הזה. מנהיגות היא המפתח. אנחנו צריכים סגנון משחק ברור, עם החזקה בכדור אך כמובן שנעבוד על הדרכים בהן נאיים על השער. עלינו להמשיך לבנות ולהשתפר, לשחקנים יש תשוקה להיות נבחרת ברמה עולמית וזה משהו שאפשר לעשות. הכל מכוון כדי שנצליח". לגבי הצוות המקצועי אמר: "אנחנו מקווים להודיע בזמן הקרוב לגבי השינויים הרלוונטיים". יש לציין שהמאמן הוסיף כי ויין רוני, שספג ביקורת על יכולתו העונה גם בנבחרת, יישאר הקפטן.

מרטין גלן, מנכ"ל ההתאחדות, אמר: "גארת' היה קפטן בכל מועדון בו הוא שיחק. זה אומר עליו הרבה".

עוד בנושא:

גארת' סאות'גייט מונה למאמנה הקבוע של נבחרת אנגליה: "גאווה"
הארי קיין האריך את חוזהו בטוטנהאם עד 2022: "אוהב את המועדון"

גארי ליניקר בירך

גם ריו פרדיננד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully