וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר, קובאצ'יץ' או איסקו: מי יגנוב את הקלאסיקו מרונאלדו ומסי?

המפגש בין ברצלונה לריאל מדריד גרם לפרשנים לחפש בעקבות גיבורים חדשים במקום הפרעוש ו-CR7, גם בוסקטס, סרג'י רוברטו ומרסלו ברשימה. אינייסטה עדיין בספק, סרנה יצטרף בינואר?

אימג'בנק GettyImages

יומיים לקלאסיקו הראשון של עונת 2016/17 והדאגה בברצלונה סביב מצבו של אנדרס אינייסטה נמשכת. הקפטן שב לאימונים בימים האחרונים, אך עדיין לא ברור אם לואיס אנריקה יהיה מוכן לסכן את אינייסטה. לעומתו, מצבו של סמואל אומטיטי משביע רצון במיוחד אחרי שהוא לקח חלק במפגש הגביע מול הרקולס אמש (רביעי).

מי שממשיך לספוג ביקורת קשה הוא פאקו אלקאסר, שהשלים עוד 90 דקות ללא שער והוא ממתין לשער הבכורה במדי האלופה. מדובר בפעם החמישית בה החלוץ קיבל את ההזדמנות בהרכב ועדיין לא מצא את הרשת, גם מול קבוצה מהליגה השלישית כאשר הדאגה היא בעיקר בשל העובדה כי הוא ממעט להגיע למצבי הבקעה. רק בעונה הקודמת הרשית אלקאסר 15 שערים במדי ולנסיה, אך גם ההגנה מצד לואיס אנריקה לא מסייעת לביטחון הרעוע.

עוד בנושא:

המועמדים לנבחרת השנה של פיפ"א: דה בראונה בפנים, אובמיאנג לא
למד לקח מליאו מסי? בספרד חושפים: כך רונאלדו חומק מרשויות המס
אקדמיה למתקדמים: אטאלנטה מדהימה את איטליה בזכות הצעירים
לואיס אנריקה שוב עצבני, ריאל מדריד חוגגת עם הבן של זידאן

אנדרס אינייסטה, חאבייר מסצ'ראנו, ברצלונה. GettyImages
עדיין בספק. אינייסטה/GettyImages

בינתיים, הפרשנים מנסים להרחיב את היריעה לקראת הקלאסיקו וסימנו את ששת השחקנים שמסוגלים לגנוב את ההצגה מליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. אצל הבלנאקוס סומנו איסקו, מרסלו ומתאו קובאצ'יץ'. הקשר הספרדי זכה לקרדיט מצד דרמוט קוריגן מ-ESPN, שטען: "רק לפני חודש היה נדמה שעידן איסקו וריאל מדריד בדרך לפרידה. אבל זינדין זידאן סוף סוף מצא את הדרך הנכונה להשתמש בו. ללא גארת' בייל, איסקו הוא השחקן המתאים ביותר לנצל את החורים בהגנת ברצלונה".

גם מרסלו קיבל שבחים: "הפרטנר המושלם של רונאלדו הפך בשנתיים האחרונות לשחקן היציב ביותר של ריאל, עכשיו כשכריסטיאנו מרגיש בנוח יותר לנוע למרכז הרחבה מדובר בהזדמנות עבור מרסלו גם לנהל את משחק ההתקפה בקלאסיקו". ומה לגבי קובאצי'ץ', שצפוי לקבל את המקום בקישור בשל הפציעה של טוני קרוס: "הקשר הכי מגוון שיש לריאל להציע יקבל הזדמנות להוכיח על הבמה הגדולה ביותר מדוע רפא בניטס התעקש עבורו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מרסלו, דנילו, שחקני ריאל מדריד. GettyImages
המפתח של זידאן. מרסלו/GettyImages

לעומתם, בצד של ברצלונה היו אלה סרג'יו בוסקטס, סרג'י רוברטו וניימאר שסומנו כשחקני המפתח. סם מרסדן מ-ESPN סימן את הקשר כמפתח לניצחון של המארחת: "בכול פעם שהוא נקלע ליכולת רעה, המכונה של ברצלונה חורקת. בוסקטס כבר התרגל לחיים ללא צ'אבי, ועכשיו הוא צריך לחיות ללא אינייסטה. אין מישהו שמסי תלוי בו יותר ממנו".

העמדה הבעייתית ביותר בסגל האלופה היא ללא ספק המגן הימני. סרג'י רוברטו הפך לכוכב המפתיע של הקלאסיקו הקודם עם הופעה מרשימה בחלק הקדמי, הפעם הוא יפגוש לקרב ישיר שני את רונאלדו. "ללא בייל אין ספק בכלל כי המשחק של ריאל יהיה בנוי בצורה חד משמעית על רונאלדו ולכן התפקוד של המגן הימני יהיה מכריע. המשחקים האחרונים מעוררים געגוע לדני אלבס, השאלה האם הבן החביב של לואיס אנריקה מסוגל להתעלות, רגע לפני חלון ההעברות של ינואר".

סרג'י רוברטו (משמאל) עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. GettyImages
הזדמנות אחרונה לפני ינואר? מסי וסרג'י רוברטו/GettyImages

ולסיכום, ניימאר ששבת מהבקעה בשבעת המשחקים האחרונים בכול המסגרות. חרף הבישול מול ריאל סוסיאדד, נדמה כי משהו ביכולת של הפנומן הברזילאי כבה. "התקופה הטובה שלו חייבת לחזור, במיוחד בשביל מסי ולואיס סוארס. בלעדיו, ניצחון בקלאסיקו עשוי להפוך לבלתי אפשרי עבור ברצלונה", סיכם מרסדן.

בינתיים, במדריד טוענים כי המנהל המקצועי של ברצלונה רוברטו פרננדס נועד עם נציגיו של דריו סרנה. המגן הקרואטי, שפרש הקיץ מהנבחרת, נחשב לאופציה המובילה של ברצלונה לחיזוק עמדת המגן הימני בינואר. סרנה עשוי להגיע ללא תמורה משחטאר דונייצק כדי להתחרות בסרג'י רוברטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully