וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה שוב עצבני, ריאל מדריד חוגגת עם הבן של זידאן

"אלניה הציל את הכבוד של ברצלונה" נכתב בספרד אחרי השוויון של הצעיר מול הרקולס בגביע, אבל המאמן אמר: "כמעט הרגתי אותו במחצית ה-1". זיזו נרגש: "שמח על הדרך בה אנזו שיחק"

one

בווידיאו: הניצחון של ריאל בגביע

הקלאסיקו מגיע. עוד יומיים בלבד נותרו עד למשחק הגדול של הליגה הספרדית ואירופה כולה, כאשר ברצלונה תארח את ריאל מדריד (שבת, 17:15, ערוץ 50).

אמש שיחקו שתי הקבוצות בגביע ובאופן צפוי, העלו את המחליפים, אולם בעוד ריאל ממשיכה בכושר המצוין גם עם ההרכב השני ודורסת 1:6 בבית ו-2:13 בסיכום שני המשחקים את לאונסה האומללה, בבארסה נמשכו הצרות עם 1:1 מביך משהו בחוץ מול הרקולס.

לואיס אנריקה, שמחפש פתרונות בדחיפות לקראת שבת, הודה: "זו לא התוצאה שחיפשנו. המפגש הכפול הזה לא סגור בכלל וזה יעלה לנו ביוקר בהמשך. קשה לסגור משחקים מהסוג הזה, עשינו הרבה שינויים בהרכב ובסך הכול, ראיתי גישה נכונה מצד השחקנים. אי אפשר לחבר את כולם תוך שני אימונים, אבל אני מרוצה מדרך המשחק ובעיקר מהמחצית השנייה. קשה להגיע למצבים כשכל הקבוצה השנייה מסתגרת".

עוד בנושא:

3 ימים לפני הקלאסיקו: מבוכה לברצלונה בגביע, שישייה לריאל

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
לא מרוצה בכלל. לואיס אנריקה/GettyImages

על כובש השער, קרלס אלניה הצעיר, שבגיל 18 חגג שער בכורה בבוגרים של ברצלונה, אמר המאמן: "אני מרוצה מהגול, אבל במחצית הראשונה כמעט הרגתי אותו. הוא צריך לשפר דברים, כמו המיקום על המגרש. לקבל את הכדור במקומות נוחים זה משהו שגם אני יכול לעשות, בגיל 46. אנחנו מצפים ממנו להרבה ונמשיך לעבוד ולשגע אותו כדי שיתקדם".

אלניה עצמו היה די נרגש: "זו הייתה בכורה חלומית. חיכיתי ליום הזה הרבה זמן וזה אחד הימים המאושרים בחיי, חבל שלא ניצחנו. וואו, כבשתי בקבוצה הראשונה של ברצלונה". "אלניה הציל את הכבוד של ברצלונה", נכתב ב"אס", "הקטלאנים שוב נראו רע, כמה ימים לפני הקלאסיקו. משהו לא עובד שם".

בנושא אחר, בלם הקבוצה, סמואל אומטיטי, התייחס לעונות הקודמות במועדון, וגם לתקופה בה אימן פפ גווארדיולה, מבלי להזכיר את שמו: "כשבארסה זכתה בליגת האלופות עם רייקארד, רונאלדיניו ודקו, מאוד נהניתי לצפות בהם. הצורה בה הם הניעו את הכדור - זה היה מדהים, לפני כן לא ראיתי קבוצה כזו. לא החמצתי אף משחק שלהם. לאחר מכן הסגנון שלהם הפך לפחות מעניין. במשך כמה שנים הם רק החזיקו בכדור, זה היה משעמם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם אנזו זידאן. AP
אנזו והחבר'ה חוגגים/AP

בצד הלבן כאמור, יותר שמח, זאת למרות שנראה שהפציעה של גארת' בייל ארוכה עוד יותר ממה שחשבו תחילה והוא יחזור רק באפריל, לאחר שיחמיץ כ-25 משחקים. גם בריאל היה שחקן שכבש בבכורה ושם היה זה לא אחר מאשר אנזו זידאן, הבן של המאמן וכוכב העבר זינדין זידאן, שמצא את הרשת: "לרשום הופעת בכורה בריאל מדריד ולכבוש שער זה חלום. זה היה לילה קסום", אמר הג'וניור המאושר, "חיכיתי והרגע הזה הגיע, אבל זו רק ההתחלה ואני צריך להמשיך לעבוד כדי שיהיו עוד הזדמנויות כאלה. אני לא מפסיק ללמוד כאן מהשחקנים הטובים בעולם".

אגב, בעוד שלזינדין נדרשו 345 דקות כדי להשיג שער בכורה בריאל, אנזו עשה זאת תוך 18 דקות בלבד. אבא זיזו היה גאה, אבל ניסה להרגיע את החגיגה: "אני שמח על השער ועל הדרך בה אנזו שיחק, אני שמח בכלל, על כל מה שעשינו הערב. גם מרטין אודגור עשה בכורה ובגיל 18 הוא כבר מראה אופי ואישיות. הוא היה מצוין. אני שמח גם על השלושער של מריאנו".

לקראת שבת הוסיף זידאן: "אנחנו מוכנים. צריך להגיע בדריכות שיא, אבל מה שלא יהיה, זה לא משחק קובע. יש מולנו יריבה חזקה מאוד ואני בטוח שהיא תגרום לנו לסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully