וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: תיקו מביך לברצלונה, שישייה מוחצת לריאל מדריד

רגע לפני הקלאסיקו, המחליפים של האלופה חילצו 1:1 בחוץ מול הרקולס. הבלאנקוס בשמינית הגמר אחרי 1:6 על לאונסה, הבן אנצו זידאן כבש בבכורה. 63 דקות לאצילי בניצחון גרנאדה

one

שמונה משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע הספרדי, כאשר ברצלונה סיימה ב-1:1 מביך מול הרקולס מהליגה השלישית ותצטרך לעבוד קשה בגומלין הביתי, ואילו ריאל מדריד השלימה עלייה קלילה לשמינית הגמר עם 1:6 על לאונסה. עומר אצילי שיחק 63 דקות בהרכב גרנאדה שניצחה 0:1 את אוסאסונה. אתלטיקו סיפקה גם היא שישייה, ויאריאל וסביליה הביסו אף הן במשחקים הראשונים ורק מלאגה הפסידה ליריבה מליגה נמוכה.

אנצו זידאן שחקן ריאל מדריד. GettyImages
בכורה מרגשת. אנצו זידאן/GettyImages

ריאל מדריד - קולטורל לאונסה 1:6

ערב מרגש למשפחת זידאן. המאמן זינדין העניק הופעת בכורה לבנו אנצו, שנכנס בדקה ה-46 והבקיע שער ראשון במדי ריאל מדריד כבר בבעיטה הראשונה שלו, עם כדור שטוח אל הרשת מ-16 מטרים בדקה ה-63. הקוסטה ריקני מריאנו דיאס פתח לראשונה בהרכב הבלאנקוס, כבש אחרי 23 שניות והשלים שלושער (42 ו-87), כשגם חאמס רודריגס (23) הצטרף לחגיגה, אותה חתם ססאר מורגאדו עם שער עצמי (90). יראי גונסאלס צימק (45) עבור מוליכת הליגה השלישית, שהפסידה 13:2 בסיכום שני המשחקים, אך שחקניה לא ישכחו את החוויה בסנטיאגו ברנבאו.

*** בינתיים, לקראת הקלאסיקו, בריאל מאוד לא רגועים לאחר שקרלוס קלוס גומס נבחר לשופט המשחק. לאורך השנים באו אוהדי ריאל בטענות רבות לעבר גומס, שנתפס אצלם כפרו-ברצלונה ואנטי-ריאל. "השופטים יעשו את העבודה שלהם, אני מאמין בזה", אמר זינדין זידאן במסיבת העיתונאים, "אני תמיד חייב להרגיש ככה. אנשים רוצים לראות משחק טוב ושופט שעושה את עבודתו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מריאנו דיאס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מריאנו דיאס חגג שלושער/GettyImages

הרקולס - ברצלונה 1:1

במפגש הגביע האחרון בין הקבוצות ב-1996, ברצלונה הסתפקה בתיקו חוץ לפני שהשיגה הכרעה בקאמפ נואו. גם הפעם היא תיאלץ להשקיע במשחק הביתי, אחרי 1:1 מתסכל שני השבוע עבור לואיס אנריקה, רגע לפני הקלאסיקו מול ריאל מדריד. הקטלאנים עלו בהרכב משני, עם כמה צעירים, שחקני רכש שלא השתלבו ואפילו אלש וידאל, כאשר ראפיניה ענד לראשונה את סרט הקפטן. אלא שהרקולס מהליגה השלישית לא באה לעשות חיים קלים לאלופה, ובדקה ה-52 היה זה דויד מאינס שניצל סגירה לקויה של לוקא דין ודחק עם החזה שער מפתיע. שש דקות לאחר מכן, קרלס אלניה בן ה-18 השווה עם שער בכורה בקבוצה הבוגרת בבעיטה מ-25 מטרים, אבל ברצלונה החמיצה שני מצבים טובים לבצע מהפך והוסיפה לעצמה לחץ לפני המפגש הגדול עם ריאל.

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
סיבה לדאגה. לואיס אנריקה/רויטרס

גיחואלו - אתלטיקו מדריד 6:0

גם הקבוצה השנייה של מדריד הפציצה שישייה מול יריבה מהליגה השלישית. סאול כבש בפנדל בדקה ה-29 והקרואטי שימה ורסאליקו חגג שער בכורה במדי אתלטיקו מדריד בדקה ה-45, לפני שיאניק פריירה קראסקו כבש פעמיים תוך חמש דקות (49 ו-53). אנחל קוראה הוסיף בדקה ה-57 והמחליף רוברטו נונייס חתם בדקה ה-85 עם שער ראשון בבוגרים.

גרנאדה - אוסאסונה 0:1

עומר אצילי קיבל הזדמנות לפתוח בהרכב, לראשונה בעידן לוקאס אלקרס, והחזיר עם הופעה טובה בניצחון הראשון העונה של גרנאדה בכל המסגרות, מול אוסאסונה שנמצאת רק מקום אחד מעליה בלה ליגה. אצילי היה פעיל מאוד לפני ההפסקה, ולאחריה, בדקה ה-52, מסר לקשר האחורי ויקטוריאן אנגבן, שהמשיך לג'ון טוראל וזה הפציץ מ-20 מטרים לחיבורים. אצילי הוחלף בדקה ה-63, יתרון קל לגרנאדה לקראת הגומלין.

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
חומר למחשבה למאמן. עומר אצילי/GettyImages

משחקים נוספים:

פורמנטרה - סביליה 5:1
לפורמנטרה: גברי גומס (26). לסביליה: וויסאם בן ידר (1 ו-74 בפנדלים), חואקין קוראה (15, 29 ו-43)

טולדו - ויאריאל 3:0
לוויאריאל: אדריאן חימנס (15 בפנדל), סדריק בקאמבו (20), סמו קסטייחו (81)

קורדובה - מלאגה 0:2
לקורדובה: רודרי (71), בורחה דומינגס (83)

מורסיה - סלטה ויגו 1:0
לסלטה: סרג'י גומס (42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully