וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס גברה 1:3 על אטאלנטה, שהפסידה לאחר 10 משחקים

הגברת הזקנה התאוששה מההפסד לגנואה ולא ריחמה על הקבוצה מברגאמו. אלכס סנדרו (15), רוגאני (19) ומנדז'וקיץ' כבשו (64), פרויילר רק צימק (81). בשישי: נאפולי הביסה 0:3 את אינטר

שחקני יובנטוס חוגגים. GettyImages
חזרו לנצח. פיאניץ', מרקיזיו ורוגאני/GettyImages

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שישי) עם 0:3 קליל של נאפולי על אינטר המאכזבת. הערב, יובנטוס גברה בביתה על אטאלנטה 1:3 וקטעה את הרצף של הקבוצה מברגאמו. שאר משחקי המחזור ייערכו בימים ראשון ושני.

עוד בנושא

אקדמיה למתקדמים: אטאלנטה מדהימה את איטליה בזכות הצעירים

פיוטר ז'לינסקי חוגג עם שחקני נאפולי. GettyImages
בקלי קלות. שחקני נאפולי חוגגים/GettyImages

יובנטוס - אטאלנטה 1:3

לאחר ההפסד לגנואה במחזור הקודם, הגברת הזקנה התאוששה בקלות על חשבון אטאלנטה, שנעצרה אחרי עשרה מחזורים ללא הפסד. יובנטוס אמנם הגיעה למשחק ללא בונוצ'י, ברצאלי ודני אלבס, אך אלכס סנדרו שפתח בחוליית ההגנה, כבש את הראשון בדקה ה-15. הברזילאי פרץ באגף שמאל, עבר שני שחקנים ובעט מסף הרחבה כדור נהדר שחדר פנימה. ארבע דקות לאחר מכן הבליץ נמשך, כשדניאלה רוגאני, הבלם המחליף, כבש בנגיחה את שערו השני העונה לאחר קרן של מירלאם פיאניץ'. בדקה ה-64 מריו מנדז'וקיץ' כבש את השלישי, כשנגח פנימה לאחר כדור קרן נוסף של המארחת. תשע דקות לסיום אטאלנטה הצליחה לצמק, לאחר שד'אלסנדרו העביר כדור מאגף ימין ופרויילר בעט פנימה מהאוויר. יובנטוס פותחת פער של שבע נקודות בפסגה, אטאלנטה נעצרת ועשויה לרדת למקום השביעי בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
seperator

נאפולי - אינטר 0:3

העונה ההפכפכה של אינטר נמשכת: שבוע אחרי הניצחון הגדול על פיורנטינה (שהגיע אחרי המפלה בבאר שבע), החבורה של סטפנו פיולי שוב התבזתה. זה לא היה כוחות מהרגע הראשון: פיוטר זלינסקי כבש את הראשון עבור נאפולי כבר בדקה השנייה, מארק האמשיק המשיך את הבליץ בדקה השמינית עם שערו ה-104 במדי הפרטנופי (השתווה לאדינסון קבאני) ומשם הנראזורי כבר הרימו ידיים. מאורו איקרדי סיפק מחווה יפה לשאפקואנסה כשעלה עם סרט מיוחד לזכר ההרוגים, אבל הרבה להחמיץ. לורנצו אינסינייה השלים את החגיגה עם גול בנגיחה בדקה ה-51, והשיח את ה-1:1 המאכזב עם ססואולו במחזור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully