וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: עירוני נהריה מארחת את פרנקפורט

הקבוצה של אלפסי רוצה לשפר עמדות בקרב על השלב הבא כשתארח את מחזיקת היורופקאפ (שלישי, 19:30, ספורט 5), שנחלשה מאוד העונה, ומחזיקה בסגל שלה שלושה אקסים ישראלים, ביניהם קוואמי ווהן, ששיחק אשתקד בעין שרה

one

עירוני נהריה תנעל מחר (שלישי) את הסיבוב הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א כשתארח את פרנקפורט בעין שרה (19:30, שידור ישיר בספורט 5). הסגולים מגיעים למשחק עם מאזן של שני ניצחונות, שהושגו בשני המשחקים האחרונים במפעל, וארבעה הפסדים, כשהם מדורגים במקום השישי, ואילו הגרמנים ניצחו שלושה משחקים והפסידו שלושה.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד פנתה לגארד האמריקאי ג'רל מקניל
מכבי חיפה שוב אכזבה, עמית שמחון: "מוקדם לקבוע לאן אנחנו שייכים"

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
ישפר עמדות באירופה? אלפסי/אדריאן הרבשטיין

בנהריה התאכזבו מהיכולת ההגנתית של השחקנים בהפסד להפועל תל אביב ביום שבת, הפסד שעצר רצף של ארבעה ניצחונות בכל המסגרות וגם מנע מהקבוצה לעקוף את האדומים בטבלה. למרות זאת, בקבוצה אהבו את רוח הלחימה של השחקנים שבפיגור 20 נקודות ברבע השלישי ניסו לבצע קאמבק ולא היו רחוקים מלהשיג את הניצחון. במועדון יודעים שניצחון על פרנקפורט הוא קריטי כדי לא לתת לגרמנים לברוח לקראת הסיבוב השני, בקרב על המקום הרביעי-חמישי, ועלייה לשלב 24 האחרונות.

פרנקפורט, אותה מדריך הקנדי-פיני גורדון הרברט זה שנה רביעית ברציפות, היא קבוצה חלשה בהרבה מזאת שזכתה ביורופקאפ בעונה שעברה, והייתה בחצי גמר פלייאוף הבונדסליגה. בגרמניה מדורגת פרנקפורט במקום ה-13 עם שלושה ניצחונות ותשעה הפסדים, כשהם מפסידים את ששת המשחקים האחרונים, ודווקא בליגת האלופות הם ניצחו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים, כשרק באקן ברס עצרה אותם לאחרונה. השחקן המוביל של הקבוצה הוא הפורוורד הקנדי שאבון שילדס, כשלצידו משחקים אנטוניו גרייבס, ששיחק בעבר הפועל חולון, קוונטז רוברטסון, שמשחק שנים רבות במועדון, הסנטר הניגרי אקינה איבקווה, ששיחק באשקלון ועפולה וקוואמי ווהן שסיים את העונה שעברה במדי עירוני נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully