וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוב אכזבה, עמית שמחון: "מוקדם לקבוע לאן אנחנו שייכים"

28.11.2016 / 8:59

הירוקים התאכזבו מהיכולת ב-93:71 מול הפועל ירושלים, סירבו לחפש תירוצים והודו: "שילמנו על כל טעות, אנחנו מדברים על זה שצריך לשחק יותר ביחד". פיימוס עשוי לחזור נגד מכבי תל אביב

one

פתיחת העונה המאכזבת של מכבי חיפה המשיכה אמש (ראשון) כשהירוקים הובסו 93:71 בידי הפועל ירושלים וירדו למאזן של שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים. הקבוצה של עופר רחימי התגברה על פתיחה רעה, והוליכה כבר 36:43 לקראת המחצית, אלא שריצת 0:18 של ירושלים הפכה את הסיפור והובילה למחצית שנייה בה נראו השחקנים מחיפה רע מאוד. טוני מיטשל ועמית שמחון היו שתי נקודות האור היחידות בחיפה עם 17 נקודות כל אחד.

בחיפה סירבו לתרץ את ההפסד והיכולת הלא משכנעת בשבוע הקשה שעבר על המועדון, במהלכו הוצאו חלק משחקני הקבוצה מבתיהם בשל השריפה בעיר, ובוטל אחד האימונים. "לא חושב שזה תירוץ לאיך שנראינו, במחצית הראשונה רצנו וזה היה נראה טוב מאוד, אבל לא הצלחנו לשמור על זה והם רצו בסיום המחצית", סיכם עמית שמחון את ההתמודדות, שסירב להתייחס לאפשרות שיעבור להפועל ירושלים בטרייד. "איך שהתחילה המחצית השנייה לא הצלחנו לעצור אותם עם חילופים את משחק הריצה שלהם, לצערי זאת התוצאה".

שחקן מכבי חיפה עמית שמחון מול שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. נועם מושקוביץ
בחיפה מחפשים פתרונות. שמחון/נועם מושקוביץ

רצף המשחקים הקשה של חיפה ימשיך גם בשבוע הבא כשהקבוצה תארח את מכבי תל אביב, ותנעל את הסיבוב במשחק בית עם מכבי ראשון לציון ומשחק חוץ לא פשוט באילת. "מוקדם להגיד ולקבוע לאן אנחנו שייכים", הגיב שמחון לסיטואציה בה נמצאת הקבוצה, "אני מרגיש שאנחנו משתפרים עם הזמן, אבל מול קבוצה כמו ירושלים ראינו את החסרונות שלנו והיתרונות שלהם. נצטרך לעבוד על איך לשחק נגד קבוצה ברמה הזאת, שילמנו היום על כל טעות. אנחנו מדברים על זה שצריך לשחק יותר ביחד, היום ראינו את זה ששיחקנו יותר על מהלכים אישיים ופחות על כדורסל קבוצתי. יודעים את הטעויות, נצטרך לראות וידאו, להתקדם ולהשתפר ממשחק למשחק, נצטרך לעבוד קשה".

במועדון מקווים כי כבר בשבוע הבא ישוב ג'אריד פיימוס, הסנטר שנפצע לפני כשלושה שבועות, לפעילות, ובשבוע לאחר מכן אמור לחזור גם הגארד ג'ון דיברתולומיאו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully