וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד פנתה לגארד האמריקאי ג'רל מקניל

28.11.2016 / 13:00

הקבוצה של מאיר טפירו שוקלת לשנות קונספציה ובמקום לחפש סנטר על חשבונו של קליסטוס אזויקו לצרף את הגארד המצוין (29, 1.91) שכיכב אשתקד באריס סלוניקי עם 14.4 נקודות למשחק ביורוקאפ

ג'רל מקניל במדי פיניקס סאנס. AP
רקורד מעניין. מקניל/AP

ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים, זה המאזן הלא מחמיא של מכבי אשדוד/באר טוביה, שדווקא פתחה את העונה עם שני ניצחונות יפים. הקבוצה של מאיר טפירו מוצאת את עצמה מרחק ניצחון אחד בלבד מהמקום האחרון ויודעת שאם לא יחול שינוי דחוף ביכולת ההגנתית ובתרומה של כמה שחקנים מרכזיים, מאבקי התחתית נמצאים בפתח.

באשדוד מחפשים מזה כמה חודשים סנטר מוביל שישלים את הסגל. ראשון לחתום בקבוצה היה דמונטרה האריס ששוחרר אחרי שבוע לאחר שלא היה כשיר, ולפני תחילת העונה צורף הסנטר הניגרי קליסטוס אזויקו, שחתם על חוזה זמני שמוארך מדי כמה שבועות. אזויוקו לא מרשים בלשון המעטה עד עתה, ובקבוצה מתקשים למצוא שחקן שישלים את הסגל.

בימים האחרונים שוקלים באשדוד לשנות גישה ולצרף דווקא גארד אמריקאי, כשמי שיהיו מתחת לסל הם אד דניאל, בן אלטיט וג'ייק כהן, כשצ'ייס סיימון יוכל להשלים בעמדה מספר 4. בקבוצה כבר פנו לרכז האמריקאי המצוין ג'רל מקניל, שלא משחק מאז פתיחת העונה, ומחכים לתשובה ממנו. אם יחתום, יחבור ליפתח זיו, דניאל יואינג ונועם לייש בקו האחורי.

מספר קבוצות בליגת העל בדקו בשבועות האחרונים את האפשרות לצרף את מקניל, ביניהן עירוני נהריה, אך הנושא לא יצא לפועל.

מקניל (29, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת מארקט משנת 2009, ועד היום מחזיק בתואר השחקן שקלע הכי הרבה נקודות בהיסטוריה של המכללה. אחרי שנבחר לחמישייה השנייה של האול אמריקן חתם במונס של אריק שיבק, משם המשיך לעונה בליגת הפיתוח לפני ששב לעונה נוספת באירופה במדי מונטגראנרו של שרון דרוקר. בעונת 2012/13 חזר לליגת הפיתוח. את העונה שלאחר מכן פתח בסין, ועבר לליגת הפיתוח.

בקיץ 2014 חתם בסביליה, אך עזב בשל בעיות אישיות ושוב הגיע לליגת הפיתוח. לקראת סוף העונה הוא קיבל הזדמנות בפיניקס, שיחק שישה משחקים ואף קיבל חוזה לעונת 2015/16 במדי הסאנס לפני ששוחרר ערב פתיחת העונה. את העונה שעברה פתח באריס סלוניקי והיה לאחד מכוכבי הקבוצה כשרשם 14.4 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק ב-16 הופעות ביורוקאפ.

צפו במקניל קולע 40 נקודות בליגת הפיתוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully