וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה על מכבי קרית גת 67:91

הצהובים ממשיכים לשלוט בליגה והם לא התקשו מול האחרונה בטבלה. גאודלוק בלט עם 19, מקל הוסיף 13 ו-9 אסיסטים. הפועל אילת ניצחה את הפועל חולון 78:86, בני הרצליה גברה בחוץ על גלבוע/גליל 82:83

one

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים. במוקד, מכבי תל אביב המשיכה ביכולת הטובה והביסה את מכבי קרית גת, 67:91. לפני כן, הפועל אילת גברה על הפועל חולון 78:86 ובני הרצליה רשמה ניצחון שלישי ברציפות, 82:83 על גלבוע/גליל.

עוד בנושא:

אריאל בית הלחמי: "אפסיק להיות נחמד, זו שערורייה שאין כדוגמתה"
גל מקל: "יש דברים שאני לא יכול לשלוט עליהם, אך אתן הכל על המגרש"

רוברט רות'בארט שחקן הפועל אילת (עם הפנים) חוסם את אלכס צ'וברביץ' שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
קרב קשוח בצבע. רות'בארט מנסה לחסום את צ'וברביץ'/לירון מולדובן

מכבי תל אביב - מכבי קרית גת 67:91

מכבי תל אביב ממשיכה להלהיב בתקופה האחרונה, ולאחר הניצחון ביוון על אולימפיאקוס, היא טיילה בליגה המקומית מול מכבי קרית גת. האורחת אמנם הובילה ברבע הראשון, אך מטווח שלשות של גאודלוק ויכולת טובה של גל מקל שיצא מהקפאה, הורידו את הקבוצה של הדר ביתרון למחצית. מאותו רגע השליטה של הצהובים היתה מוחלטת כאשר רוב שחקני הסגל מקבלים דקות ותורמים נקודות. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 19 לזכות המארחת, שלא התקשתה עד הסיום. מכבי תל אביב במאזן 1:7 בליגה, קרית גת שקועה בתחתית הטבלה עם 6:2.

קלעו למכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק 19 נקודות (5/5 לשלוש), 5 אסיסטים ו-4 איבודים, סילבן לנדסברג 14 (4/5 לשלוש), גל מקל 13 ו-9 אסיסטים, מאיק צירבס 12 ו-7 ריבאונדים, גיא פניני 11, דגן יבזורי 11, ויקטור ראד 5, די ג'יי סילי 2, תומר זלמנסון 2, קולטון אייברסון 2. ג'ו אלכסנדר (21:21 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי קרית גת: ג'סטין קארטר 18 נקודות, 5 חטיפות ו-4 איבודים, טיישון טיילר 16, מרקו קילינגסוורת' 8 ו-11 ריבאונדים, אייל שולמן 7 ו-5 אסיסטים, אלכס רוזנברג 6, קרטיס קלי 5 ו-5 ריבאונדים, איגור מאיור (04:17 דקות), גיא דותן (02:15) שותפו, אך לא קלעו.

מהלך המשחק:

קרית גת פתחה טוב יותר ורצה ל-0:5, אך גאודלוק הרגיע עם שלשה משלו. גל מקל שקיבל דקות, צימק עם חדירה יפה. הרכז המשיך ביכולת הטובה וסיפק אסיסט לצירבס, שקלע מתחת לסל. עד סיום המחצית גאודלוק ומקל המשיכו ביכולת הטובה והקבוצה של הדר המשיכה לקלוע באחוזים מצוינים. האורחת לא היתה בעניינים והמחצית הסתיימה ב-27:46 לזכות הצהובים.

המשחק החד צדדי נמשך גם במחצית השנייה, כשסילבן לנדסברג הפציץ מבחוץ והגדיל את ההפרש. הטיול של מכבי נמשך ושש דקות לסיום, שלשה של יבזורי העלתה את הצהובים ליתרון 55:79 והיתרון המשיך לצמוח. מכבי תל אביב מביסה את הקבוצה הדרומית 67:91.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
די ג'יי סילי מול אייל שולמן/מגד גוזני

הפועל חולון - הפועל אילת 86:78

צפו בתקציר המשחק

לאחר פתיחת עונה מצוינת, הקבוצה של דן שמיר מתחילה לאכזב והיא עם שני הפסדים בשני המשחקים האחרונים. הפתיחה של המארחת היתה טובה בראשות קאליף ווייאט ושלומי הרוש, אך רבע שני מצוין של אילת בו ניצחה 14:23 הוריד אותה למחצית בפיגור מינימלי. הרבע השלישי גם היה שייך לקבוצה של קטש, כשבאקנר והשחקן החדש בסגל, רפי מנקו, מספק נקודות וכוח בצבע. חולון הצליחה להשאר צמודה לקראת הסיום, אך מי שהתעלה במאני טיים הוא פריאיי הנרי, שעם מספר סלים חשובים שמר על היתרון. אילת רושמת ניצחון שלישי לעונה ומשיגה נקודות יקרות בתחתית, חולון מתרחקת מהצמרת.

קלעו להפועל חולון: קאליף ווייאט 25 נקודות (0/10 לשלוש, 11/12 מהעונשין), 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, שלומי הרוש 15, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ג'יימס בל 14, דריון אטקינס 7 ו-6 ריבאונדים, אלכס צ'וברביץ' 6 ו-5 ריבאונדים, טוני יאנגר 6, טרה קלי 5. גוני יזרעאלי (11:25 דקות), רועי הובר (07:43) ויונתן מור (00:22) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 15 נקודות, פריאיי הנרי 13 ו-5 ריבאונדים, רג'ילנד באקנר 13 ו-11 ריבאונדים, חנן קולמן 12 ו-5 אסיסטים, לנדון מילבורן 9, רפי מנקו 9 ו-11 ריבאונדים, טוני מיטשל 6, נאור שרון 4, אלון ספיר 3, רוברט רותב'ראט 2. דניאל דנינו (00:36) שותף, אך לא קלע.

מהלך המשחק:

המשחק נפתח עם החטאות משני הצדדים, אך ווייאט והרוש הובילו את המארחת בפתיחה והרבע הסתיים ביתרון 17:28 לחולון. אילת חזרה למשחק בזכות יכולת טובה של ניסים ומנקו, ונטלה את המומנטום בדרך לרבע שני מצוין. המחצית הסתיימה ביתרון 40:42 לחולון.

אילת המשיכה במומנטום מהרבע השני, ונקודות של מילבורן בצבע העלו אותה ליתרון חמש. על סף השריקה לרבע האחרון, אפיק ניסים קלע שלשה והעלה את אילת ליתרון 57:62. עד הסיום האורחת לא איבדה את היתרון, והיא משיגה ניצחון חשוב 78:86.

דריון אטקינס, שחקן הפועל חולון/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה 83:82

צפו בתקציר המשחק

בני הרצליה ממשיכה בתקופה הטובה שלה, ולאחר העפלת שלב ביורופקאפ, היא רושמת ניצחון שלישי ברציפות בליגה ומתקרבת לצמרת. המשחק היה צמוד לכל אורכו והמארחת הובילה לפרקים, אך מי שהיה מצוין הוא סטיבן דניס שסיים עם 31 נקודות והתעלה ברגעי ההכרעה. ג'ייסון סיגרס ניסה להציל את קבוצתו עם חדירה במהלך האחרון, אך הוא לא הצליח להשוות את התוצאה. הרצליה עם ניצחון חמישי העונה, הקבוצה של בית הלחמי עם הפסד חמישי.

קלעו לגלבוע/גליל: אריק גריפין וג'ייסון סיגרס 18 כ"א, מרפי הולוואי 10, מייקל קוואלס 9, חואקין שוכמן 8, זין בן צבי 5, אופיר הובר ועמית ביר-כץ 4 כ"א.

קלעו לבני הרצליה: סטיבן דניס 31, טוריאן גרין 11, כארם משעור וחליל קנאסביץ' 10 כ"א, ג'ף אדריאן 8, דני רובין 6, אדום ג'קו 5, תום מעיין 2.

מהלך המשחק:

הרבע הראשון היה צמוד כשקוואלס ושוכמן מובילים את המארחת, אך יכולת טובה של משעור ורובין שמרה את הרצליה במשחק. הרבע הראשון הסתיים ביתרון 18:19 לאורחת. המשחק הצמוד נמשך, ושלשה של גרין על סף השריקה למחצית, השוותה את התוצאה, 42:42 במחצית.

המחצית השנייה יצאה לדרך. ההתקפות לא נראו טוב בפתיחה, אך שלשה של גריפין העניקה יתרון למארחת. ארבע דקות לסיום, דניס רשם סל ועבירה, וצימק את היתרון של המארחת לנקודה. המשחק ההפכפך נמשך, וסל של דניס בצבע העלה את הרצליה ליתרון 74:75, שתי דקות לסיום. במהלך האחרון של המשחק סיגרס ניסה לחדור, אך החטיא. מנגד, דניס קלע מהעונשין וסגר את הסיפור. הרצליה מנצחת 82:83.

שחקן בני הרצליה כארם משעור. קובי אליהו
ניצחון שלישי ברצף. משעור/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully