וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "יש דברים שאני לא יכול לשלוט עליהם, אך אתן הכל על המגרש"

28.11.2016 / 22:16

רכז מכבי תל אביב שקיבל דקות בניצחון על קרית גת והחזיר בגדול, היה מרוצה: "נהנתי לשחק אחרי הרבה זמן". רמי הדר התייחס לכך שהריבה הורידה את ההפרש: "צריך לסגל הרגלים טובים יותר"

one

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שני) את מכבי קרית גת 67:91 ועלתה למאזן 1:7 בליגת העל. הצהובים פיגרו ברבע הראשון, אך התעשתו מהר ושייטו לאורך כל המשחק. מי שבלט ואף נבחר למצטיין הוא הרכז גל מקל, שלא קיבל הרבה דקות לאחרונה, אך הערב היה מצוין עם 13 נקודות ותשעה אסיסטים.

בסיום המשחק, מקל דיבר על הקרדיט שקיבל: "התחלנו בצורה רדומה אך אנחנו כל הזמן עובדים על להיות מפוקסים וחדים יותר, לדרוס מתי שאפשר, היום הצלחנו בזה והפכנו את המשחק לקל. כמובן שחשוב לי לשחק ולשחק טוב. היום נהנתי אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן וזה כיף. יש דברים שאני לא יכול לשלוט עליהם, אך כשאני יכול אני בא עם אנרגיות ורוצה לעשות את הכי טוב שאפשר בשביל הקבוצה. אני שמח שהיום היה טוב וניצחנו".

מאמן הצהובים, רמי הדר, אמר בסיום: "שיחקנו מספיק טוב כדי לנצח בלי להילחץ, אבל עדיין צריך לסגל הרגלים יותר טובים, לא לתת עליות וירידות כאלה. הובלנו כבר ב-30 והם הורידו את ההפרש, אבל זה לא משמעותי. אני מרוצה בסך הכל".

על גל מקל אמר: "צריך סבלנות. גל שיחק טוב. מעבר לזה, במכבי ת"א יש 13 שחקנים שיכולים לשחק ותחרות פנימית זה טוב, זה חלק מהחיים במקצוע. כשאתה עובר עונה אינטנסיבית וארוכה, אתה רוצה לנסות דברים".

המאמן המפסיד, נתי כהן: "לצערי התחלנו טוב והערנו את הדוב מהר מדי. התבלבלנו, לקחנו החלטות נמהרות ויצאנו מהתוכנית, מהשטף וממה שרצינו. כשמכבי רצה ומבינה שהיא במינוס היא לוחצת יותר. המשחק הזה לא אומר כלום. רצינו להיות צמודים אך לא הצלחנו. ננסה ללמוד מהמשחק הזה הלאה להמשך המאבקים שצפויים לנו. אנחנו רוצים להשתפר ולהגיע למצב של גיבוש זהות ולהיות אותה קבוצה לאורך זמן, מה שלא קרה לנו בתקופה האחרונה לצערי. צריך למצוא את הדרך שלנו, נמשיך ונשתפר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה על מכבי קרית גת 67:91

רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"בסך הכל אני מרוצה". הדר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully