וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי: "אפסיק להיות נחמד, זו שערורייה שאין כדוגמתה"

28.11.2016 / 22:08

מאמן גלבוע/גליל זעם על השיפוט אחרי ה-83:82 מול הרצליה: "הדברים האלה חייבים להיות מטופלים ברמה המקצועית", גורקה: "גלבוע קשוחה כמו המאמן שלה". קטש: "ניצחון אדיר, מנקו ילד חכם שלומד מהר"

one

המחזור השמיני בליגת העל בכדורגל ננעל הערב (שני) עם הפתעה של הפועל אילת אצל הפועל חולון, שרשמה הפסד שני ברציפות. בני הרצליה המשיכה את המומנטום הנהדר ועם 82:83 דרמטי מול הפועל גלבוע/גליל רשמה ניצחון חמישי העונה.

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה על מכבי קרית גת 67:91

seperator

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה, הסביר בסיום: "באנו רכים קצת, החטאנו יותר מדי בעונשין, השארנו 14 נקודות על הקו. מגיע המון קרדיט לגלבוע/גליל, קבוצה קשוחה כמו המאמן שלהם. הוציאו אותם מהדברים שרצינו. ידענו לנצח וזה סימן מעודד מאוד, שגם במשחקים כאלה אנחנו יודעים לנצח. שמח מאוד כי רצינו להצמד לחבורה למעלה. ההצגה של דניס זה הכוח של הקבוצה שלנו, יש לנו הרבה שחקנים שביום נתון יכולים להיות טובים יותר. סטיבן דניס כל המשחק היה מצוין, ובייחוד בסוף".

בצד המפסיד, אריאל בית הלחמי, אמר: "הגיע הזמן שאפסיק להיות נחמד. מה שהיה פה מצד אחד השופטים, שכבר היה פה במשחק אחד שהפסדנו, זה שערורייה שאין כדוגמתה. אני מאוד מאוכזב, משחק שהיינו חייבים לקחת אותו, בטח משחק בית ובטח איך שהליגה מתפתחת. עשינו טעויות בסוף, הרצליה קלעו סלים גדולים, וחבל. בוא לא נגרר לסוגיה של השופטים, אמרתי את מה שאמרתי. הדברים האלה חייבים להיות מטופלים ברמה המקצועית, לבדוק למה דברים כאלה קורים. יש ועדה מקצועית של איגוד השופטים, יש להם את הבקרים שלהם והאנשים שלהם, ונמאס לי לשמוע שכל שבוע קופחנו וקופחנו. בטוח שלא עושים לנו בכוונה, זה ליגה חזקה, משחקים צמודים, צריך לשפוט בצורה אחידה, אמיצה, כמו שמשחק כדורסל צריך להיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רפי מנקו שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
מחמאות מקטש. מנקו/לירון מולדובן

בחולון, דן שמיר, סיפר: "לא שיחקנו טוב, התחלנו את העונה ושיחקנו יותר יפה לעין ויותר משוחרר, לא שיחקנו טוב ויכול להיות לזה הרבה סיבות. נתנו להם הרבה ריבאונד ההתקפה מההתחלה, לא קלענו מבחוץ וזרקנו יותר מדי. זה נראה פחות טוב. בחצי הראשון היו לנו כמה דקות טובות שהצלחנו לרוץ ולהינות מהמשחק, אבל אם מסתכלים על כל משחק אז לא הצלחנו להכנס לסוג של שטף, שצריך לבוא מהגנה טובה, ולאפשר לעצמנו לרוץ, ואם אין לנו את זה אז אנחנו נכנסים למקומות שקשים לנו. נצטרך לעשות את מה שאנחנו עושים יותר טוב, ולמצוא מקומות לרענן את עצמנו מבחינת כדורסל. צריך לדעת להתמודד עם התחלה טובה, ופתאום מורידים מתחושת הלחץ הטוב שמוביל אותך למקומות טובים, אני סומך עליהם כי אנחנו אנשים מבוגרים ויודעים להתמודד עם הסיטואציות האלה לטוב ולרע, צריכים לשחק יותר טוב".

אצל המנצחת, עודד קטש סיכם: "ברבע הראשון לא נשכנו ושרטנו, בחצי השני כן, לא אהבתי את הדרך שהגענו, במזל ירדנו במינוס 2 למחצית, אבל כשירדנו בפיגור כזה, זה נתן לשחקנים להבין שאפשר, דאגתי להבהיר להם שצריך לשנות. בחצי השני שיחקנו התקפה יותר פשוטה והגנה יותר טובה. אנחנו מרגישים מההצטרפות של עוד זר ועם רפי שתרם לנו הרבה שיש לנו סגל רחב עם אימונים טובים יותר, הרגשתי טוב יותר במשחק. זה ניצחון אדיר שנותן לנו אוויר לנשימה. לא התכוונתי לתת לרפי לשחק כל כך הרבה דקות, הוא ילד חכם שלומד מהר. אמרתי שאנסה אותו קצת ואשתמש בו, הנוכחות שלו על המגרש נתן לי שקט בבלאגן. יש לו ניסיון, הוא היה שחקן מוביל שבא מקבוצה ברמה גבוהה, ואין לי ספק שהוא יוסיף לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully