וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן האריכה את חוזהו של ריברי: "מצפה להצלחות, זה הבית שלי"

הצרפתי בן ה-33 חתם עד 2018 וישלים עשור בבוואריה. רומינגה חגג: "ריברי שייך לטופ העולמי, הוא אהוב הקהל ואנחנו מאושרים על ההחלטה שלו להישאר". ריברי: "זה הבית שלי". רובן יישאר?

אימג'בנק GettyImages

באיירן מינכן הודיעה היום (ראשון) באופן רשמי כי חוזהו של פרנק ריברי הוארך בעונה, עד 2018. ההחלטה של הבווארים הגיעה בסיומו של שבוע לא פשוט עבור האלופה הגרמנית, שהפסידה לבורוסיה דורטמונד במחזור הקודם בליגה ונכנעה לרוסטוב בשלב הבתים של ליגה האלופות. בבאיירן החליטו כי הצרפתי בן ה-33 ימשיך לעונה נוספת ובכך ישלים עשור כשחקן הקבוצה.

עוד בנושא:

שובו של המלך פרנק: הקאמבק של פרנק ריברי
אח לנשק: ההצלחה המטאורית של ניקו קובאץ' בפרנקפורט בפתיחת העונה

בהודעה הרשמית סיפר ריברי הנרגש: "אני שמח לשחק עוד שנה עבור באיירן. זה מועדון גדול, שהפך לבית שלי מבחינה ספורטיבית ואישית. אני מצפה להצלחות בשנה וחצי הקרובה, ביחד עם האוהדים הנהדרים של באיירן מינכן. אעשה את המיטב שלי כדי שנשיג את המטרות שלנו". מנכ"ל המועדון, קרל היינץ רומינגה, חגג: "אחרי שש אליפויות, חמישה גביעים זכייה בליגת האלופות, גביע העולם לקבוצות והסופרקאפ האירופי אנחנו שמחים להודיע על המשך ההתקשרות בין באיירן מינכן לריברי. פרנק הוא שחקן ששייך לטופ העולמי ואהוב הקהל. אנחנו מאושרים על ההחלטה שלו להישאר".

ריברי, שהגיע לבוואריה ב-2007, סבל בשנים האחרונות מפציעות רבות שהטילו עננה סביב המשך דרכו במועדון. אולם הגעתו של קרלו אנצ'לוטי בשילוב עם שיפור משמעותי במצבו הרפואי הפכה אותו לבורג משמעותי עבור האלופה הגרמנית. במהלך הקדנציה שלו בבאיירן כבש ריברי 108 שערים, אליהם הוסיף 164 בישולים. אחד הזכורים מביניהן היה לאריאן רובן בגמר ליגת האלופות ב-2013 מול בורוסיה דורטמונד.

באותה עונה נבחר לשחקן האירופי של השנה מטעם אופ"א. המשך דרכו של ריברי מעלה סימני שאלה לגבי חברו ההולנדי. גם חוזהו של רובן יסתיים בקיץ הקרוב, ועדיין לא ברור האם בבאיירן ימשיכו עימו את ההתקשרות בעיקר בשל מצבו הרפואי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully