וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: זריהן סובל ממתיחה, דין דוד: "זה השער היפה בקריירה"

27.11.2016 / 12:17

החלוץ, שנאנק מכאבים מול מכבי חיפה, הרגיע את אנשי הקבוצה וישוב לפעילות מלאה בהקדם. כובש השער הסביר: "הייתי קצת לחוץ לאחרונה, מקווה שמעכשיו יגיעו עוד הרבה שערים". אוואט אופטימי

יוסי ציפקיס

ניב זריהן סובל, ככל הנראה, רק ממתיחה קלה בשריר התאומים. חלוץ מ.ס. אשדוד הוחלף אתמול (שבת) לקראת סיום המשחק מול מכבי חיפה, אחרי שנפל לכר הדשא ונאנק מכאבים. בקבוצה חששו כי מדובר בקרע בשריר, אך פיזיותרפיסט הקבוצה והשחקן עדכנו הבוקר כי מדובר רק בהתכווצות ומתיחה קלה כאשר המשמעות היא שזריהן יוכל לשוב לפעילות מלאה בהקדם.

עוד בנושא:

מחכים לפרשנות שלך, מוטי: מדוע אסור לאיוניר לחזור לקרית שמונה | שביזות יום א'
קרית שמונה: איוניר הודיע שלא יחזור, תומר קשטן מונה למאמן
"ניב מזכיר להרבה אנשים את אלי אוחנה": ניב ויגאל זריהן בראיון משותף

דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד (מימין) עם חאתם עבד אלחמיד. יוסי ציפקיס
מודה למאמנים. דוד/יוסי ציפקיס

כובש השער דין דוד לא היה אמור לפתוח בהרכב. באשדוד חשבו להעלות קשר נוסף במרכז השדה, את משה אוחיון, או לתת לאור אינברום לפתוח. אך לבסוף, לאחר שיחה שהתקיימה עם דוד, הוחלט להמשיך איתו ולא להוריד לו את הביטחון. "זה היה השער היפה בקריירה שלי", אמר החלוץ הצעיר והכשרוני על השער הנהדר שכבש. "הייתי קצת לחוץ לאחרונה, אבל אני שמח שיוסי מזרחי ורוני אוואט דיברו איתי והרגיעו אותי. זה בהחלט עזר לי להבקיע את השער הזה. אני מקווה שמעכשיו יגיעו עוד הרבה שערים".

לאשדוד מצפה השבוע מפגש הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול בני יהודה ובשבת משחק חוץ בבאר שבע. "אנחנו רוצים להתקדם בגביע הטוטו ולעבור שלב וניקח את המשחק הזה מאוד ברצינות", אמר המאמן רוני אוואט לקראת המשחק ביום רביעי. "הגענו לתקופה טובה שאנחנו מאוכזבים מתיקו מול מכבי חיפה", הוסיף המאמן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully