וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה עשוי להיות כשיר לקלאסיקו, אביו של מסי ייפגש עם ברצלונה

הקשר שאמור היה להיעדר כחודשיים שב להתאמן עם חבריו, אביו של הפרעוש ידון עם ברתומאו בחוזה של בנו לאחר המשחק מול ריאל מדריד. דיווח: הקטלאנים יביעו עניין באיסקו כשחוזהו יסתיים

one

בווידאו: תקציר ה-0:0 של ברצלונה עם מלאגה

כשנפצע ברצועה הצידית במשחק מול ולנסיה לפני כחודש, ההערכה הראשונית דיברה על כך שאנדרס אינייסטה ייעדר כחודשיים מהמגרשים. אלא שבספרד מדווחים הבוקר (שבת) כי קשר ברצלונה מתאושש בקצב מצוין ועשוי להיות כשיר לקלאסיקו מול ריאל מדריד ב-3 בדצמבר. אמש התאמן הקשר עם חבריו לראשונה מאז הפציעה, ולא מן הנמנע שישולב במשחק. גם סמואל אומטיטי, שנפצע במהלך משחק של נבחרת צרפת, עשוי להתאושש בזמן.

מדובר בחדשות מצוינות עבור ברצלונה, כמובן, בעיקר ביחס למכת הפציעות אצל היריבה, שתחסר בקלאסיקו את גארת' בייל, טוני קרוס ואלברו מוראטה, בעוד גם רפאל וראן וקאסימרו נמצאים בספק להתמודדות.

עוד בנושא:

דיווח בספרד: ברצלונה מתענייינת בויקטור מוזס
בייל ייעדר ארבעה חודשים, 'קללת סן סירו' גרמה למכת הפציעות?
הערב (שבת) ב-17:15: ריאל מדריד מול חיחון

אנדרס אינייסטה ברצלונה עם ניימאר. AP
רק בריאות. אינייסטה/AP

בינתיים, בספרד מדווחים שאביו של ליאונל מסי יגיע כדי לצפות בקלאסיקו, ולאחריו ייתכן כי ברצלונה וכוכבה הגדול יגיע לסיכום על הארכת החוזה של הפרעוש, שמסתיים נכון להיום בקיץ 2018.

שחקן נוסף שחוזהו יסתיים בעוד שנתיים הוא איסקו, ועל פי "אל מונדו דפורטיבו", אחת הקבוצות שלוטשות עיניים לכיוונו היא לא אחרת מברצלונה. קשר ריאל מדריד סומן על ידי הקטלאנים ב-2013, כשבחר בסופו של דבר בבלאנקוס. איסקו מוערך מאוד על ידי הנשיא, ג'וזפ מריה ברתומאו, שרואה בו מעין יורש לאנדרס אינייסטה, שבקיץ 2018 יהיה בן 34.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. רויטרס
החוזה החדש קרוב. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully