וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ברצלונה מתענייינת בויקטור מוזס

ב"ספורט" הקטלאנים טוענים שנציגים של בארסה הגיעו שלוש פעמים לצפות בקיצוני הניגרי של צ'לסי, שהוסב על ידי קונטה לעמדת המגן הימני התוקף, ומעוניינים בו כמחליף אפשרי לדני אלבס

one

עונת הכדורגל נמצאת אומנם בעיצומה, אך בברצלונה שוקדים על חיזוק הקבוצה בעיקר בעמדה הכי בעייתית כרגע - עמדת המגן הימני. אחרי עזיבתו של דני אלבס והאכזבה מאלש וידאל, סרג'י רוברטו משחק בלית ברירה בתפקיד הזה ובמועדון מחפשים שחקן שייכנס לעמדה אותה מילא בהצלחה דני אלבס בשנים האחרונות.

ב"ספורט" הקטלאני טוענים שהשחקן הזה עשוי להיות לא אחר מאשר ויקטור מוזס, החלוץ הניגרי שהוסב על ידי קונטה לתפקיד של מגן תוקף ועושה זאת בהצלחה רבה העונה במדי הבלוז. על פי הדיווחים נציגים של ברצלונה צפו בשחקן שלוש פעמים כבר העונה בשחקן, לו יש חוזה בצ'לסי עד 2019.

מוזס הפך להיות שחקן קבוע בהרכב של קונטה במשחקים האחרונים והוא משחק את תפקיד המגן הימני התוקף בשיטה של שלושה בלמים. בברצלונה מעריכים שחקנים ורסטיליים מסוגו של מוזס שכמו דני אלבס, תוקף מצוין אבל גם יודע לעשות את העבודה ההגנתית הנדרשת בקבוצה שבעיקר תוקפת את היריבות שלה. בברצלונה מכינים גם חלופות כמובן ומלבד מוזס, גם שמם של נתנאל קליין מליברפול, סטפן ליכשטיינר מיובנטוס, דאריו סרנה משחטאר דונייצק וסרג' אורייה מפריס סן ז'רמן הוזכרו כמועמדים לתפקיד.

ויקטור מוזס שחקן צ'לסי. GettyImages
יעשה את הדרך לברצלונה? מוזס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully