וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל ייעדר ארבעה חודשים, 'קללת סן סירו' גרמה למכת הפציעות?

אחרי פציעתו הקשה של הוולשי, שנפצע בקרסולו ויחמיץ את הקלאסיקו מול ברצלונה, דני קרבחאל נותר שחקן ריאל מדריד היחיד שלא נפצע מאז גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו אשתקד באיטליה

one

בווידאו: ניצחון ריאל מדריד בדרבי על אתלטיקו

ריאל מדריד הודיעה היום (חמישי) כי גארת' בייל יזדקק לניתוח, שישבית אותו לתקופה של ארבעה חודשים. המשמעות הישירה היא כי הוולשי יפספס את הקלאסיקו מול ברצלונה בעוד שבוע וחצי (3.12). בייל נפגע בצורה קשה במשחק ליגת האלופות ביום שלישי אצל ספורטינג ליסבון והוחלף על ידי מרקו אסנסיו בדקה ה-58.

עוד בנושא:

גארת' בייל סובל מנקע חמור בקרסול, צפוי להחמיץ את הקלאסיקו
סטיבן ג'רארד פורש: "יש לי עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל"

גארת' בייל, ריאל מדריד. GettyImages
עוד פצוע לזידאן. בייל/GettyImages

בסיומו של המפגש של אלופת אירופה בליסבון, הקרסול של בייל היה נפוח וממצאי הבדיקה הראשונית הדאיגו את זינדין זידאן. היום, אחרי בדיקה נוספת התברר כי הניתוח של הוולשי יחזיר אותו למגרשים לקראת מרץ 2017. עבור זידאן מדובר במכה קשה, במיוחד כאשר על ריאל הושת אמרגו ההעברות והיא לא תוכל לרכוש שחקנים במהלך חודש ינואר הקרוב. עד המפגש השבוע בייל החמיץ רק שני משחקים: מול לאונסה בגביע המלך ומשחק ליגה מול אספניול. העונה כבש בייל שני שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות, הוסיף חמישה כיבושים ושני שערים במדי ריאל בליגה.

הצוות הרפואי של הבלאנקוס הזדקק לחוות דעת נוספת בנוגע לכוכב הוולשי בשל הטיפול בקרסול הכואב, מה שגרם לאנשי הצוות הרפואי של ריאל לפנות לעובד המועדון לשעבר. בנוסף, בייל נשלח להערכה נוספת בלונדון בה נקבע באופן סופי כי הוא ייזדקק לניתוח. בתקשורת הספרדית מדווחים כי הצוות הרפואי קיבל הנחיות לפיהן: "הצוות הרפואי ירכז את המאמצים כדי להחזיר את בייל לכר הדשא במהרה". למזלו של זידאן לוקה מודריץ' וסרחיו ראמוס שבו לכשירות בשבועות האחרונים. בייל יצטרף לרשימת הפצועים שכוללת את אלברו מוראטה וקאסמירו.

מגן ריאל מדריד דני קרבחאל. GettyImages
צריך לחשוש? קרבחאל/GettyImages

האם ריבוי הפציעות של ריאל הוא בשל קללה? לפחות על פי 'מארקה' התשובה היא כן. העיתון המזוהה עם הבלאנקוס בדק ומצא שהצרות של הקבוצה החלו בגמר ליגת האלופות של העונה שעברה בסן סירו, ושלמעשה עשרה מתוך 11 השחקנים שפתחו בהרכב של זינדין זידאן באותו משחק הספיקו מאז לסבול מפציעות ולהחמיץ לפחות משחק אחד של ריאל. דני קרבחאל הוא בר המזל היחיד שנותר כשיר במהלך כל התקופה הזו, לפחות בינתיים.

מספר המשחקים שהחמיץ כל שחקן:

קיילור נבאס - 7
סרחיו ראמוס - 7
פפה (עדיין פצוע) - 8
טוני קרוס (עדיין פצוע) - 2
קארים בנזמה - 3
כריסטיאנו רונאלדו - 3
גארת' בייל (עדיין פצוע) - 1
מרסלו - 3
קסאמירו (עדיין פצוע) - 13
לוקה מודריץ' - 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully