וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל סובל מנקע חמור בקרסול, צפוי להחמיץ את הקלאסיקו

ריאל מדריד הודיעה שהקיצוני הוולשי, שנפצע במשחק מול ספורטינג ליסבון אמש, סובל מפציעה די חמורה בקרסול הימני וסיכוי קטן שיחלים עד המשחק מול ברצלונה ב-3.12. בנזמה מועמד להחליפו

one
גארת' בייל, ריאל מדריד. GettyImages
ככל הנראה יפספס את ברצלונה. בייל/GettyImages

ריאל מדריד השיגה אומנם ניצחון מתוק אמש (שלישי) בליגת האלופות עם 1:2 דרמטי על ספורטינג ליסבון, אך שילמה גם מחיר יקר: גארת' בייל, הקיצוני הוולשי המצוין נפצע במהלך המשחק והיום המועדון הודיע שהוא סובל מנקע חמור בקרסול ימין. בייל יחמיץ בוודאות את המשחק הקרוב של הקבוצה מול ספורטינג חיחון בשבת, אך יש חשש גדול שהוא יחמיץ את הקלאסיקו הראשון של העונה מול ברצלונה.

הבלאנקוס יתארחו בקאמפ נואו כשבוע וחצי (3.12) ורוב הסיכויים שבייל יחמיץ את המפגש המסקרן הזה. כזכור, בייל הוחלף בדקה ה-58 אתמול על ידי מרקו אסנסיו כשהקרסול שלו נפוח והיום לאחר ממצאי הבדיקה הרפואית במועדון הרבה פחות אופטימיים לגבי סיכויי שיתופו במשחק מול ברצלונה. בייל החמיץ עד כה רק את משחק הגביע מול לאונסה בגביע ומשחק ליגה אחד מול אספניול במחזור הרביעי. קארים בנזמה, שעלה כמחליף בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה בליגה ובצ'מפיונס, צפוי להחליף את הוולשי בהרכב ולפתוח בחלק הקדמי לצידם של כריסטיאנו רונאלדו ולוקאס ואסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully