וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד פורש: "יש לי עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל"

הקפטן האגדי של ליברפול החליט לתלות את הנעליים בגיל 36: "שוקל מספר אופציות בנוגע לעתידי, כשאחליט מה אעשה אני מבטיח להודיע לכולם". ג'רארד שיחק בליברפול במשך 17 עונות וזכה עימה בליגת האלופות

רויטרס

סופו של עידן. הקשר האנגלי האגדי, סטיבן ג'רארד, הודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל בגיל 36, אחרי 17 שנים בליברפול ועונה אחת בלוס אנג'לס גלקסי מה-MLS. "לאחרונה עלו לא מעט שמועות בנוגע לעתידי", אמר ג'רארד. "אני רוצה להודיע שהחלטתי לפרוש מכדורגל מקצועני. הייתה לי קריירה מדהימה, הגשמתי את החלום שלי כילד והגעתי לאחת הקבוצות הגדולות בעולם ליברפול. אני מרגיש בר מזל שיצא לי לחוות כל כך הרבה רגעים גדולים ומרגשים במהלך הקריירה. אני גאה על כך ששיחקתי יותר מ-700 משחקים עבור ליברפול".

"בנוסף, אני שמח שיצא לי לייצג את נבחרת אנגליה 114 פעמים", הוסיף הקשר האגדי. "שימשתי כקפטן של ארצי, ותמיד אוכל להסתכל אחורה בגאווה. לא כל אחד זוכה לחוות את מה שאני חוויתי, ואני מודה על כך בכל יום. אני מתרגש כשאני חושב על העתיד שלי, אני מרגיש שיש לי עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל, בכל סיטואציה. אני מתכוון לקחת פסק זמן כדי לשקול מספר אופציות, וכשאחליט מה אעשה, אני מבטיח שאודיע על כך".

ג'רארד ערך את הופעת הבכורה שלו במדי ליברפול ב-29 בנובמבר 1998 מול בלקבורן. שנתיים לאחר מכן נבחר לכדורגלן הצעיר של אנגליה וזכה בגביע האנגלי, גביע אופ"א וגביע הליגה. ב-2003 מונה לקפטן ליברפול וב-2005 הניף איתה את גביע ליגת האלופות אחרי הגמר ההיסטורי מול מילאן בעטאא טורק. ב-2007 הוא הפך למלך שערי ליברפול באירופה עם 15 כיבושים ועקף את איאן ראש.

כאב הלב הגדול ביותר של הקשר היה במהלך עונת 2013/14, אז מעד במהלך מפגש הליגה מול צ'לסי והוביל לאובדן האליפות בצורה טראומטית. בינואר 2015 הודיע ג'רארד על מעבר ללוס אנג'לס גלאקסי, ובמהלך החודש האחרון הבהיר כי יעזוב את ה-MLS עם סיום חוזהו. מאז שמו נקשר עם חזרה אפשרית לליברפול, כשחקן או כחלק מהצוות המקצועי של יורגן קלופ. גם אינטר, סלטיק וניוקאסל חיזרו אחריו כאשר MK דונס גיששה אצלו בנוגע לתפקיד המנהל המקצועי.

במהלך הקריירה זכה ג'רארד פעמיים בגביע האנגלי ובמגן הקהילה, הניף שלוש פעמים את גביע הליגה. ברשימה המעוטרת של בן ה-36 אפשר למצוא גם זכייה באופ"א, שתי זכיות בסופר קאפ האירופי ומעל לכל הזכייה בליגת האלופות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully