וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: סקרמנטו נתנה אור ירוק לעומרי כספי למצוא קבוצה חדשה

האם הפורוורד בדרך לתחנה רביעית ב-NBA? על פי הדיווחים, הקינגס אפשרו לסוכניו של השחקן לנהל שיחות עם קבוצות אחרות. במהלך השבועות האחרונים, הוזכר כמועמד לאורלנדו או פילדלפיה

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס מול מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס. GettyImages
בדרך לחוף המזרחי? כספי מול גאסול/GettyImages

זה היה באוויר בתקופה האחרונה, וכעת נראה כי עומרי כספי בדרך לקבוצה חדשה ב-NBA. בארצות הברית מדווחים שקבוצתו של השחקן, סקרמנטו קינגס, נתנה אור ירוק לסוכניו של כספי לחפש עבורו טרייד וקבוצה חדשה בליגה. הישראלי שבמהלך העונה החולפת חווה את אחת העונות הטובות בקריירה שלו במדי הקינגס, לא הסתדר עם המאמן החדש שהגיע לקבוצה, דייב ייגר.

כספי לא זכה לקרדיט ובילה את רוב הזמן על הספסל במהלך העונה הנוכחית, כאשר בין השניים הוחלפו מספר עקיצות תקשורתיות. בחודש האחרון צצו מספר שמועות בנוגע לעתידו של הישראלי ועל כך שהוא יעבור בקרוב, אך השחקן היה אופטימי בהתחלה ואמר כי הוא לא מחפש קבוצה חדשה. לאחר שמצבו הבעייתי נמשך, נראה שהצדדים בדרך לפרידה. הקבוצות שהוזכרו לקלוט את כספי היו אורלנדו ופילדלפיה.

רק לאחרונה כספי צוטט בכתבה כשאמר: "זו עמדה שקשה להיות בה. אני בן 28. אני מרגיש שאני אמור להיות בשיא הקריירה עכשיו. בעונה שעברה הוכחתי שאני יכול לתרום לא מעט. אנשים לא מבינים שבסופו של דבר מדובר באנשים. אנחנו מדברים עם חברים, סוכנים, אוהדים, אבל לפעמים אני מרגיש שכל מה שבא לי עכשיו זה לסגור את הטלפון".

עוד בנושא:

בסקרמנטו מדווחים: "הסוכנים של כספי נחושים למצוא לו קבוצה אחרת"
עקרון ההחלפה: על הפלונטר של עומרי כספי בסקרמנטו קינגס
דייב ייגר: "שעומרי כספי ייקח דקות מרודי גיי? זה ממש לא הולך לקרות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully