וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסקרמנטו מדווחים: "הסוכנים של כספי נחושים למצוא לו קבוצה אחרת"

הישראלי כבר מגשש את דרכו החוצה: "מחובתם של ראשי הקינגס למצוא לו מקום שיבליט את האיכויות שלו, כי הוא נתן הרבה לארגון הזה. לא צריך להיות מומחה לשפת גוף כדי לראות שהוא פשוט אומלל"

רויטרס

בסקרמנטו ממשיכים לעסוק בצניחה במעמדו של עומרי כספי, שכבר יצא לחלוטין מהרוטציה של דייב ייגר. הבוקר (רביעי) פורסמה כתבה נרחבת ב'סקרמנטו בי' המקומי על הסיטואציה העדינה סביב הישראלי הראשון בליגה הטובה בעולם, שנראה כמי שכבר מגשש את דרכו החוצה. "עומרי כספי רוצה לקרוא לסקרמנטו בית. הוא רוצה להיות כאן. הוא לא רצה לעזוב מלכתחילה. הוא ויתר על הצעות פחות טובות כדי להישאר בסקרמנטו, אבל כרגע נראה שהרומן הזה נועד להתפרק ולהסתיים", נכתב. "לקינגס יש מאמן חדש, סגל חדש וכנראה שיש לה גם מעט מאוד מקום לסמול פורוורד הישראלי הפופולארי.

"בלי קשר לזה שכספי הגיע אחרי עונת שיא, הוא שחקן משלים אנרגטי שמחובר לקהל. ב-NBA, שחקנים משלימים כמוהו חייבים להתאים לסגנון של המאמן. ג'ורג' קארל והסגנון המהיר שלו התאימו כמו כפפה לכספי. ייגר, לעומת זאת, מנסה להטמיע התקפה איטית יותר, פחות חופשית. ייגר רוצה לשחק עם כמה שיותר שחקנים גבוהים, כמה שיותר לאט. וזאת הקבוצה שלו. אבל לצפות משחקן אנרגטי כמו כספי להאט את הקצב כמו זה לבקש מקניה ווסט לנצח על סימפוניה בסן פרנסיסקו".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
בדרך לאן? כספי/AP

בכתבה עולה שוב האפשרות להעביר את כספי בטרייד. "מחובתה של סקרמנטו למצוא לו מקום שיתאים לו, שיבליט את האיכויות שלו. הגיע הזמן לתת לעומרי לצאת לחופשי, להעביר אותו לקבוצה שתתאים לסט הכישורים שלו ותתן לו דקות", נכתב. "משחק הבידודים של ייגר לא מתאים לו. הוא דורש ממנו לכדרר ולתפקד במגרש העומד, וזה פשוט לא הוא".

עוד נכתב ש"הסוכנים של כספי כבר מגששים ומחפשים לו אופציות מתאימות ברחבי הליגה, אבל כספי עצמו לא ביקש טרייד. זה לא הסטייל שלו, אבל ברור שהוא אומלל כרגע. הוא קם מהספסל כדי לברך את החברים לקבוצה, הוא מנסה להישאר בעניינים מבחינה חברתית, הוא עובד קשה אחרי האימונים באופן פרטני. אבל לא צריך להיות מומחה לשפת גוף כדי לראות עד כמה הוא מתוסכל. ועדיין, הוא אחד הפייבוריטים של אוהדי סקרמנטו".

כספי מצוטט בכתבה כאומר: "זו עמדה שקשה להיות בה. אני בן 28. אני מרגיש שאני אמור להיות בשיא הקריירה עכשיו. בעונה שעברה הוכחתי שאני יכול לתרום לא מעט. אנשים לא מבינים שבסופו של דבר מדובר באנשים. אנחנו מדברים עם חברים, סוכנים, אוהדים, אבל לפעמים אני מרגיש שכל מה שבא לי עכשיו זה לסגור את הטלפון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully