וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייב ייגר: "שעומרי כספי ייקח דקות מרודי גיי? זה ממש לא הולך לקרות"

החותמת הסופית לעזיבתו הצפויה של הפורוורד את הקינגס? המאמן נשאל על כמות הדקות של כספי לאחר ההפסד לקליפרס והגיב בזלזול. כספי: "לא החלפנו מילה מאז שהעונה החלה"

עומרי כספי, סקרמנטו קינגס. AP
בקרוב בקבוצה אחרת? כספי/AP

רציתם עוד רמז לעזיבתו הצפויה של עומרי כספי את סקרמנטו קינגס כבר בעתיד הקרוב? היום (שבת) במסיבת העיתונאים שלאחר ההפסד של סקרמנטו קינגס ללוס אנג'לס קליפרס 121:115, נשאל המאמן דייב ייגר על כמות הדקות של כספי, שלא שותף פעם נוספת: "אתם רוצים שעומרי כספי ייקח דקות מרודי גיי? טוב, זה ממש לא הולך לקרות", הוא אמר בזלזול, כך על פי עיתונאים אמריקאים שנכחו במסיבת העיתונאים וציינו זאת ברשתות החברתיות.

"בעונה שעברה פתחתי ברוב המשחקים", אמר עומרי כספי לתקשורת האמריקאית בתגובה לדבריו של ייגר. "בכל משחק שמרתי על הפורוורדים הכי טובים. הכי קל להאשים שחקן כמוני בגלל משחק ההגנה, אבל אני לא זוכר אף שחקן שעשה ממני צחוק בשנה שעברה".

בדיווח נטען שמוקדם יותר השבוע כינס ייגר אסיפת קבוצה, ללא כספי, שנשאל האם קיבל הודעה שלא להגיע או שמא קיבל זימון לפגישה אישית עם המאמן: "לא החלפנו מילה מאז שהעונה החלה".

מאמן ממפיס גריזליס דייב ייגר. AP
הפרידה קרובה מתמיד? ייגר/AP

כספי לא זוכה לדקות רבות בתקופה האחרונה, ובעקבות זאת עלו לא מעט שמועות בנוגע לטרייד אפשרי עבורו בעתיד הקרוב. לפני מספר ימים עלה דיווח בארצות הברית הקושר את הפורוורד לאורלנדו ולפילדלפיה, כשגם לוס אנג'לס קליפרס הוזכרה בעבר.

"אני שחקן שנבנה מביטחון. עם כל מה שקורה, אני לא יודע...העונה לא נפתחה כמו שחשבתי שתיפתח עבורי, אבל ברור שאמשיך לעבוד קשה באימונים ואנסה להרוויח צ'אנס נוסף כדי לחזור לרוטציה", אמר כספי בנושא כבר לפני מספר ימים. "אני רק זקוק לדקות משחק קבועות, זה הכל. אני לא חושב שסגנון המשחק של ייגר אידיאלי עבורי, אבל גם כשמייק מאלון אימן פה הסיטואציה הייתה דומה ובכל זאת הייתי שחקן חשוב. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הייתי בסיטואציה הזאת, עבר מאז הרבה מאוד זמן".

בקיץ שעבר חתם הפורוורד על חוזה לשתי עונות בסקרמנטו תמורת 6 מיליון דולר, ועונה טובה אמורה הייתה לסדר לו חוזה גדול בהרבה - בקבוצתו הנוכחית או בקבוצה אחרת - בקיץ הקרוב. על רקע העובדה שמדובר בשנת חוזה של הישראלי, נפוצו עוד ועוד שמועות על קבוצות בליגה הטובה בעולם שכבר גיששו בכיוונו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully