וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטונות המס בספרד דורשים: סמואל אטו ירצה עשר שנים בכלא

הקמרוני בן ה-35 חשוד בהעלמת מיסים בין השנים 2006/09, עת ששיחק בברצלונה, דרך חברת קש בהונגריה. אטו, ששיתף פעולה עם נציגים של 'פומה', יחוייב גם בקנס המוערך ב-20 מיליון יורו

one

הפרליקטות הספרדית דרשה היום (חמישי) מבית המשפט במדריד להטיל על סמואל אטו עונש מאסר לעשר שנים. החלוץ הקמרוני בן ה-35 חשוד בהעלמת מיסים בגובה 3.8 מיליון יורו במהלך השנים 2006-09 בשל הסכם החסות שלו עם 'פומה'. התביעה דורשת להחזיר את הסכום בנוסף לקנס המוערך ב-20 מיליון יורו.

עוד בנושא:

סטיבן ג'רארד פורש: "יש לי עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל"
גארת' בייל ייזדקק לניתוח בקרסול, ייעדר כארבעה חודשים

סמואל אטו שחקן סמפדוריה. GettyImages
מסתבך. אטו/GettyImages

על פי התביעה אטו העלים מס דרך חברת קש בהונגריה, אליה העביר את הכסף ששולם לו מברצלונה ומענקית הספורט, בתקווה לעקוף את תשלום המס הגבוה בספרד. מלבד הקמרוני, גם פומה צפויה להיענש בסכום המוערך בשלושה מיליון יורו. עדיין לא ברור האם ברצלונה תאלץ לעמוד שוב בפני בית המשפט בנוגע לענייני המס, זכר למשפט המתנהל מולה בנוגע לעסקת ניימאר.

זו אינה הפעם הראשונה בה שחקני ברצלונה חשודים בהעלמת מיסים ואטו הצטרף לרשימה הכוללת את חאבייר מסצ'ראנו, קרלס פויול וליאונל מסי. מלבדם, אפשר למצוא שני אקסים של ריאל מדריד: איקר קסיאס וצ'אבי אלונסו, שהצליחו להתחמק מעונש מאסר תמורת קנס.

אטו הגיע לברצלונה ב-2004 ובמהלך הקדנציה בת חמש השנים שלו בקאמפ נואו זכה בשלוש תארי אליפות, שני תארי ליגת האלופות וגביע מלך בודד. ב-2009 הוא עבר לאינטר, עימה זכה בטרבל היסטורי ב-2010. מאז הספיק לשחק בצ'לסי, אברטון, סמפדוריה וב-2015 הצטרף לאנטליהספור הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully