וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב גיששה, גוואנגז'ו R&F רוצה 25 מיליון דולר על זהבי

21.11.2016 / 11:45

הצהובים בדקו באופן לא רשמי את האפשרות להחזיר את כוכבם לשעבר בחלון ההעברות בינואר, הסינים רוצים סכום אסטרונומי, שמקטין גם את האפשרות שזהבי יעבור לקבוצת צמרת בסין

צילום מסך

החלום של אוהדי מכבי תל אביב הוא לראות את ערן זהבי חזרה במועדון. הניצחון אמש (ראשון) על קרית שמונה, צמד השערים של וידאר קיארטנסון, כל אלה ואחרים לא יכולים להשכיח את הכמיהה לקבל בחזרה במועדון את השחקן שהוביל את מכבי תל אביב לתארים האחרונים ולשנים היפות בתקופת מיטש גולדהאר וג'ורדי קרויף.

גם במכבי תל אביב עצמה יש כאלה שעוד מקווים כי זהבי יחזור למועדון לפני שיסיים את החוזה המקורי שלו בסין. החלוץ שנמצא כעת בחופשה בשל סיום העונה בסין מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בגוואנגז'ו R&F ולסינים יש אפילו אופציה להאריך את ההתקשרות בעונה נוספת. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך פגרת הנבחרת האחרונה ולנוכח משבר הכיבושים של הקבוצה, נעשתה בדיקה על ידי מכבי תל אביב האם ניתן יהיה להחזיר את זהבי למועדון בחלון ההעברות של חודש ינואר שלמעשה חופף להכנות לפתיחת העונה בסין.

עוד בנושא

צמד של קיארטנסון העניק למכבי תל אביב 1:2 בקרית שמונה
דאגה במכבי תל אביב למרות הניצחון: "יש משהו כבוי"
קיארטנסון בסיום: "הלוואי שאבא שלי יישאר בישראל כל העונה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בגוואנגז'ו הודפים כל ניסיון לקנות אותו. ערן זהבי/מערכת וואלה, צילום מסך

מהגישושים שנעשו, יש לציין באופן בלתי רשמי, נודע לגורמים במכבי תל אביב שלא רק שהסינים לא יסכימו למכור את זהבי בסכום שבו הם רכשו אותו, 8 מיליון דולר, אלא שלנוכח מה שזהבי עשה אצלם והפריצה המטאורית שלו בליגה הסינית, הם יבקשו 25 מיליון דולר עבור כרטיסו מכל מי שירצה להיכנס עימם למשא ומתן. מדובר בסכום המשלש כאמור את הסכום שבו הם רכשו אותו ועלול גם להקשות על זהבי לעבור לקבוצה אחרת בסין. במכבי תל אביב כמובן לא יוכלו לשלם את הסכום, אבל גם אם זהבי רצה לעבור לקבוצה יותר הישגית בליגה הסינית, לא בטוח שהוא יוכל לממש זאת מאחר שגם עבור הקבוצות הסיניות מדובר עדיין בסכום כה גבוה שמטרתו האמיתית היא לדחות כל נסיון לרכוש אותו מגוואנגז'ו.

זהבי כאמור נמצא בחופשה. הוא אמור לצאת לביקור במיאמי ובהמשך ינחת בספרד כדי לצפות בקלאסיקו. כפי שזה נראה כרגע, רוב הסיכויים נוטים לכך שהוא ימשיך בגוואנגז'ו והוא צריך יהיה להחזיק אצבעות לכך שקבוצתו תתחזק. זהבי לא הסתיר את רצונו לשחק במועדון שנאבק על תארים והישגים ולפחות בשלב הזה, לא נראים סימנים מובהקים לכך שראשי גוואנגז'ו מתכוונים לחזק את הקבוצה בשחקנים איכותיים שיסייעו לו להיאבק על תואר בסין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully