וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בהפועל תל אביב: "זה יהיה נס אם נצליח להינצל מפירוק"

20.11.2016 / 20:36

בקבוצה חוששים שמס הכנסה ידרוש מהמועדון כ-12 מיליון שקל על חוב שנוצר עוד בתקופתו של טביב ומתווסף לעשרות תביעות והלנות שכר. מאוחר יותר, במועדון ניסו להרגיע: "פירוק לא עומד על הפרק"

האם הפועל תל אביב עומדת בפני הליך פירוק? ביממה האחרונה טוענים במועדון כי מס הכנסה ידרוש מהמועדון כ-12 מיליון שקל על חוב שנוצר עוד תקופתו של אלי טביב. חשוב לציין כי התביעה הזו כבר מונחת מספר שנים במועדון ולמעשה מס הכנסה מתכוון לנקוט הליכים לגביית הכסף בשבועות הקרובים. יחד עם עשרות תביעות, הלנות שכר, חובות עבר וחובות עתידיים, המועדון שוקל כניסה להליך של פירוק כשהסיבה היא חדלות פירעון. בנוסף, לקבוצה יש חובות עתידיים שאמורים לעבור את ה-80 מיליון שקל וכרגע אין בהפועל תל אביב כספים שיכולים להיכנס למועדון על מנת להציל אותו מפני פירוק.

עוד בנושא:

חשיפה: מסכת הבזבוזים של הפועל תל אביב
חשיפה: התביעות שמסכנות את עתיד הפועל תל אביב
חשיפה: הפועל תל אביב לוותה כספים מחברת מימון באיי סיישל כדי לשלם משכורות
חשיפה: בית הדין לעבודה הוציא צו עיקול על הקצבות הטוטו להפועל תל אביב

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
בדרך לפירוק? אמיר כבירי/ברני ארדוב

בנוסף, בשבועות האחרונים הפועל תל אביב קיבלה דרישות מפיפ"א לתשלום של עוד מיליוני שקלים משחקנים בתקופות עבר. כמו כן, נגד הקבוצה עומדים תביעות קיימות של שחקנים שהיו במועדון העונה וגם בעונה שעברה וכן בעיות נוספות מצד ספקים וכרגע במועדון די מיואשים מהמצב.

"זה יהיה נס אם נצליח להינצל מפירוק", אמר גורם במועדון על המצב הנוכחי. יחד עם זאת, בקבוצה כרגע מסרבים להרים ידיים וטוענים כי יעשו את כל המאמצים כדי להימנע מהליך זה או מהליך של הקפאת הליכים שמשמעותו היא הורדה של 9 נקודות ומכירת נכסי המועדון.

בהפועל תל אביב הגיבו לידיעות על ההליכה האפשרית לפירוק ומסרו: "ההליך מול מס ההכנסה הינו הליך סטנדרטי במסגרתו צפויים להתקיים דיונים בין הצדדים והגעה להסכמות. המועדון מתמודד עם קשיים כלכליים רבים וידועים. עם זאת, ובניגוד לנאמר בפרסומים, מהלך של פירוק אינו עומד על הפרק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully