וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: סטיבן ג'רארד עשוי להצטרף לאינטר

בממלכה מדווחים שהקשר האנגלי שמסיים חוזה בלוס אנג'לס גלאקסי, עשוי להצטרף לנראזורי בינואר ולפרוש בסיום העונה הנוכחית. השחקן שרוצה לחזור לליברפול, עדיין לא קיבל הצעה לתפקיד במועדון

שחקן לוס אנג'לס גלאקסי, סטיבן ג'רארד. AP
בעונה הבאה באיטליה? ג'רארד/AP

האם סטיבן ג'רארד בדרך לאחד המהלכים המפתיעים בקריירה שלו? באנגליה מדווחים היום (שישי) כי הקשר האנגלי שהגיע בקיץ 2015 ללוס אנג'לס גלאקסי, לאחר שלבש את מדי ליברפול במשך כל הקריירה, עשוי להצטרף לאינטר עד סיום העונה הנוכחית.

על פי הדיווחים, נציגי השחקן מנהלים קשר עם המועדון, כאשר ג'רארד עשוי לפרוש במדי הקבוצה בסיום העונה. אינטר לא פתחה בצורה מוצלחת כל כך את עונת 2016/17, ולאחר 12 מחזורים היא ניצבת במקום התשיעי בלבד עם 17 נקודות. המועדון כבר ערך מספר שינויים לאחר שפיטר את המאמן ההולנדי, פרנק דה בור, ומינה במקומו את סטפנו פיולי האיטלקי.

עוד בנושא:

האמשיק: "יובנטוס, אינטר ומילאן פנו אליי, אבל דחיתי את כולן"
דיווח: יובנטוס עשויה לצרף את אקסל ויטסל בחודש ינואר

סטפנו פיולי מאמן אינטר. AP
נואש לחיזוק. פיולי/AP

הנראזורי החתימו מספר שחקנים בקיץ, כולל ז'ואאו מריו הפורטוגלי, אבר באנגה שהגיע מסביליה וגבריאל ברבוסה, הכישרון מסנטוס. למרות זאת, המצב במועדון לא משתפר וכעת בקבוצה לוטשים עיניים לכיוון הקשר האנגלי הוותיק. באנגליה טוענים כי ג'רארד עצמו מאוד מעוניין לחזור לליברפול ולקבל במועדון תפקיד מקצועי, אך כרגע לא ברור האם זה ייקרה בקרוב. נוסף על כך, בממלכה דווח כי מ.ק דונס מהליגה השלישית הציעה לשחקן לשמש בתור המנג'ר של הקבוצה.

ג'רארד שהגיע ל-MLS ביולי 2015 בהעברה חופשית, הספיק לכבוש במדי הגלאקסי חמישה שערים ולבשל 15, אך בעונה שעברה הקבוצה הודחה בשלבים המוקדמים של הפלייאוף, בעוד גם בעונה הנוכחית היא כשלה לאחר שהודחה על ידי קולורדו ראפידס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully