וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה את פסקארה 0:3, מואיז קן עשה היסטוריה

חדירה כבש (36) מבישול של מנדז'וקיץ' ולאחר מכן בישל לקרואטי (63), הרנאנס הוסיף שער נהדר (69). היהלום בן ה-16 הפך ליליד 2000 הראשון שמשחק בסריה א'. 1:2 לנאפולי על אודינזה

שחקן יובנטוס מואיז קן. רויטרס
ילד הפלא עשה היסטוריה. קן/רויטרס

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם ניצחונה של קייבו 0:1 על קליארי ואילו נאפולי גברה 1:2 בחוץ על אודינזה. המוליכה יובנטוס סגרה את משחקי היום עם 0:3 קליל על פסקארה.

seperator

יובנטוס - פסקארה 0:3

ניצחון ליגה רביעי ברציפות לגברת הזקנה, שפותחת פער זמני של שבע נקודות מרומא הדולקת בעקבותיה. סמי חדירה כבש את הראשון עם בעיטה יפה מתוך הרחבה בדקה ה-36 מבישול של מריו מנדז'וקיץ'. בדקה ה-63 החליפו השניים תפקידים, כשהגרמני נגח והקרואטי המשיך בנגיעה אחת פנימה, ושש דקות לאחר מכן קיבלנו את השער היפה במשחק, כשהרנאנס שלח בעיטה נפלאה מ-20 מטר הישר לחיבורים. בדקה ה-84 נרשמה היסטוריה, כשמואיז קן בן ה-16 הפך ליליד 2000 הראשון שמשחק בסריה א', לאחר שהיהלום הגדול של יובנטוס החליף את מנדז'וקיץ'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקני יובנטוס חוגגים עם סמי חדירה. רויטרס
שער ובישול. חדירה חוגג עם החברים/רויטרס

אודינזה - נאפולי 2:1

הדברים הולכים קשה לקבוצה של מאוריציו סארי מאז הפציעה הקשה של ארקדיוש מיליק, אבל אחרי ההפסד ליובנטוס והתיקו מול לאציו היא הצליחה לפחות להשיג ניצחון באודינה. זה קרה בזכות לורנצו אינסינייה, שקטע בצורת של 1,136 דקות ללא שער כשהבקיע מקרוב אחרי הכנה כדור רוחב של חוסה קאייחון בדקה ה-47 והשלים צמד בחלוף 10 דקות אחרי טעות קשה בהגנה. סטיפה פריצה צימק בדקה ה-59 בנגיחה מצוינת אחרי כדור קרן של סוון קומס הבלגי. אודינזה נעצרה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, נאפולי זמנית במקום הרביעי.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. GettyImages
שבר בצורת. אינסינייה/GettyImages

קייבו - קליארי 0:1

מאסימו גובי, המגן בן ה-36, קטע בצורת אישית של יותר משלוש שנים ואחרי דאבל פס עם לוקאס קסטרו בדקה ה-53 הכריע את המשחק עם גול ראשון שלו מאז ספטמבר 2013 (אז במדי פארמה). קליארי נותרה ללא ניצחון ב-11 משחקי ליגה בוורונה וספגה שער מספר 20 במשחקי חוץ, בעוד קייבו קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון.

מאסימו גובי שחקן קייבו כובש שער. GettyImages
עשה סוף לבצורת. מאסימו גובי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully