וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר צסק"א מוסקבה, רומן ארמנקו, הושעה לשנתיים בשל שימוש בקוקאין

הפיני נתפס במהלך סבב בדיקות שגרתי במפגש ליגת האלופות מול באייר לברקוזן. באופ"א תקפו: "הפר כל תקנה נגד סימום בספורט", צסק"א והשחקן יקבלו אפשרות לערער על העונש

קשר צסק"א מוסקבה רומן ארמנקו. GettyImages
מכה קשה. ארמנקו/GettyImages

קשר צסק"א מוסקבה רומן ארמנקו הושעה היום (שישי) על ידי אופ"א לשנתיים בשל שימוש בקוקאין. בהודעה רשמית מצד ההתאחדות האירופית נכתב: "המחלקה האתית והמשפטית של אופ"א קבעה כי ארמנקו יושעה ל-24 חודשים בשל שימוש בחומרים אסורים".

עוד בנושא:

לואיס אנריקה עשוי לעזוב, עוזרו עשוי לאמן את ברצלונה בעונה הבאה
בנזמה עדיין בספק לדרבי, רונאלדו בדרך להיסטוריה בקלדרון?
פאבלו אוסבלדו עולה על הבמה
אובססיבי, חסר מעצורים, שתלטן: המעקב אחרי רונאלדו בגמר יורו 2016
12 שנה של מלחמה מילולית: מיטב הציטוטים בין ונגר למוריניו

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה מול ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. רויטרס
יפנה לו מקום בקישור? נאתכו/רויטרס

ההחלטה להעניש את הפיני הגיעה בעקבות בדיקות סמים שגרתית שנערכה לשחקני צסק"א ובאייר לברקוזן, במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות ב-14 בספטמבר. על פי ניתוח הבדיקות של ארמנקו עולה כי הוא ניסה להמריץ את חילוף החומרים בגופו, אולם עדיין לא ברור האם השימוש היה בחסותה של צסק"א מוסקבה, או של רופא פרטי מטעמו של השחקן.

"מדובר בעבירה חמורה של סימום", טענו באופ"א והסבירו: "ארמנקו אשם בהפרת כל התקנות של הארגון נגד שימוש בחומרים אסורים בספורט". מועד סיום העונש הוא ה-16 באוקטובר 2018 ולכוכב נבחרת פינלנד תהיה הזדמנות לערער על ההחלטה בימים הקרובים.

עדיין לא ברור כיצד תפעל צסק"א בנושא, אולם היעדרות ארוכה של ארמנקו עשויה להשפיע על כמות הדקות של קשר נבחרת ישראל ביברס נאתכו. האחרון פתח רק ארבע פעמים במדי האלופה הרוסית בליגה, ובישל שער אחד. בליגת האלופות הוא הספיק לפתוח פעמיים ורשם בסך הכול 198 דקות. לעומתו, ארמנקו נחשב לבורג משמעותי יותר בקישור של ליאונד סלוצקי ורשם העונה תשע הופעות ליגה, בהן הרשית שלושה שערים ובישל פעמיים, ואף הוסיף שער נוסף בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully