וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "בטוח אצביע לג'רארד פיקה לנשיאות ברצלונה"

מאמן מנצ'סטר סיטי הביע תמיכה בשאיפות של הבלם אחרי הפרישה, לאפורטה: "יש לו את התמיכה שלי". בספרד מדווחים: "עוזרו של לואיס אנריקה, אונסואה, יחליפו בעונה הבאה". וידאל מבוקש

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 1:2 את סביליה

ברצלונה תנסה מחר (שבת) לעלות לפסגה הספרדית כאשר היא תארח את מלאגה (17:15, ערוץ 50), אבל בזמן שהארכת חוזהו של ליאונל מסי מדאיגה את ההנהלה גם נושא לואיס אנריקה מעורר חשש. היום מדווחים בתקשורת בספרד כי מאמן האלופה עדיין מתלבט האם לחתום על הארכת חוזהו כאשר חוזהו פג בקיץ הקרוב, או שיבחר לעזוב אחרי שלוש שנים.

עוד בנושא:

שבת בספרד: בנזמה עדיין בספק לדרבי, חאמס רודריגס עשוי לפתוח
אובססיבי, חסר מעצורים, שתלטן: המעקב אחרי רונאלדו בגמר יורו 2016
12 שנה של מלחמה מילולית: מיטב הציטוטים בין ונגר למוריניו

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה עם עוזרו חואן קרלוס אונסואה. GettyImages
נמצא המחליף? לואיס אנריקה ואונסואה/GettyImages

השיחות בין לואיס אנריקה להנהלת הקטלונים נכנסו להילוך גבוה בשבועות האחרונים, ואף הוצע לו הסכם לשלוש שנים אותו דחה המאמן, שהבהיר כי אם יחליט להישאר הוא יחתום לשנה אחת בדומה לחברו הטוב פפ גווארדיולה, שדאג להאריך את ההתקשרות בשנה בכול קיץ. מאוחר יותר חשפו ב'אס' המדרידאי כי המנהל המקצועי רוברטו פרננדס כבר רקח תוכנית חלופית למקרה ולואיס אנריקה יבחר לסיים את הקדנציה שלו בקאמפ נואו, ומי שסומן כמועמד המוביל להחליפו הוא חואן קרלוס אונסואה. עוזר המאמן זוכה להערכה רבה מצד הנהלת ברצלונה ואף סומן כגורם המרכזי בשיפור משחק ההגנה בשנתיים וחצי האחרונות כמו גם האחראי על ניתוח היריבות.

פרננדס מעוניין לשמור על יציבות בעמדת המאמן גם בעונה הבאה, אולם החשש המרכזי של ההנהלה היא הרזומה הדל של אונסואה כמאמן ראשי. האחרון שימש במספר תפקידים בברצלונה עד שהגיע לעמדת העוזר, אולם קריירת האימון שלו כוללת עונה מאכזבת עם נומנסיה ב-2010/11, שהסתיימה במקום עשירי בליגת המשנה, ועוד תקופה קצרה בראסינג סנטאנדר, אותה עזב כדי לטובת משרת עוזר המאמן של לואיס אנריקה בסלטה ויגו ויחד הגיעו לברצלונה.

אלש וידאל שחקן ברצלונה. GettyImages
מחוזר. וידאל/GettyImages

על פי הדיווח הקטלונים מסתמכים על תקדים טיטו וילאנובה, ששימש כעוזר של פפ וזכה באליפות כמאמן ראשי אחרי שגווארדיולה עזב. הרצון לשמר את הקיים בשורות האלופה מעלה סימני שאלה רבים וחלק מהפרשנים טוענים כי אם לואיס אנריקה יבחר לעזוב, חורחה סמפאולי צריך להפוך לאופציה המועדפת מבחינת הצוות הטכני.

בינתיים, בקטלוניה טוענים כי היחסים הקרובים עם אנדוני סוביסארטה יובילו לפתרון עם אלש וידאל. המגן הימני שצפוי לעזוב בינואר, סומן על ידי מארסיי, שגיששה בעניינו. הענקית הצרפתית נרכשה לאחרונה על ידי איש עסקים אמריקאי, פרנק מקורט, שביצע מהפכה במועדון עם המינוי של שוער העבר לתפקיד המנהל המקצועי וצרף את רודי גרסיה, שתפס את המושכות על הקווים. באיטליה טוענים כי אינטר ומילאן נאבקות על שירותיו של וידאל כאשר גם האקסית, סביליה מעוניינת בו.

מאוחר יותר, פפ גווארדיולה בחר להתייחס לעתידו של ג'רארד פיקה, שהצהיר לאחרונה כי הוא מעוניין לשמש כנשיא ברצלונה אחרי שיפרוש ממשחק. מאמן סיטי הבהיר: "האם פיקה יהיה נשיא טוב עבור ברצלונה? אני בטוח אצביע לו". גם הנשיא לשעבר, חואן לאפורטה, תמך בבלם: "יש לו את התמיכה ממני, אני חושב שהוא יהיה נשיא מצוין". פיקה קיבל מחמאות בימים האחרונים בעקבות יצירת הקשר בין ראשי ברצלונה לספונסרית החדשה "ראקוטן".

עדכון ראשון: 09:27

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה עם מאמנו לואיס אנריקה. רויטרס
הנשיא הבא? פיקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully