וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מלאגה חילצה 0:0 מול ברצלונה בקאמפ נואו, צפו בתקציר

ללא מסי החולה וסוארס המוצהב, האלופה לא כבשה בבית לראשונה זה 48 משחקים. קאמני נתן הצגה בסיום ומנע מפיקה וניימאר להכריע מול תשעה שחקנים. סביליה הפכה פיגור 2:0 ל-2:3 על דפור

one

במוקד של המחזור ה-12 בליגה הספרדית עומד הדרבי של מדריד, אבל עוד לפני כן שתיהן קיבלו בשורות נעימות מה-0:0 של האלופה ברצלונה מול מלאגה. המחזור יצא לדרך בשישי עם 0:2 של בטיס על לאס פלמאס. סביליה ביצעה קאמבק גדול מול דפורטיבו לה קורוניה וניצחה אותה 2:3.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה נוגח (משמאל). AP
48 משחקי בית רצופים עם כדור ברשת הגיעו לסיומן. ג'רארד פיקה/AP

ברצלונה - מלאגה 0:0

אחרי 48 משחקי בית רצופים בהם כבשה, ברצלונה נעצרה. הרצף התחיל אחרי ההפסד למלאגה בפברואר 2015 ונעצר אצל אותה מלאגה עם קרלוס קאמני בשער. ללא ליאונל מסי שהקיא ביממה האחרונה ונעדר בגלל מחלה, וגם בלי לואיס סוארס המוצהב, ניימאר נותר הצלה היחידה מהטריו ההתקפי ולבד זה לא הלך. ג'רארד פיקה היה היחיד שניסה לעזור לו ושימש כחלוץ לאורך שלבים רבים של המשחק, אך גם הוא נעצר אצל קרלוס קאמני, ששמר על מלאגה גם ב-10 שחקנים, אחרי הרחקתו של המושאל מריאל דייגו יורנטה, והגיע לשיאו בהצלה אדירה לנגיחה של ניימאר בתוספת הזמן ובזינוק לרגלי אנדרה גומש בדקה ה-96. פאקו אלקאסר האריך את הבצורת שלו ושוב לא תרם בהתקפת ברצלונה, שסיימה בתיקו שני העונה בבית ולא ניצחה את מלאגה בשלושה מחמשת המפגשים האחרונים.

דקה 12: כדור ראשון למסגרת והוא שייך לפיקה. מסצ'ראנו השאיר לחברו להגנה כדור ברחבה אחרי קרן, אבל קאמני הדף את הבעיטה של הבלם. חצי דקה לאחר מכן שוב פיקה נגח ומסצ'ראנו המשיך לקורה משני מטרים, אך הדגל הורם לנבדל.

דקה 32: הצלה גדולה של קאמני, שהצליח להגיע לכדור נגד כיוון התנועה שלו ומנע שער מראפיניה.

דקה 53: הגבהה טובה לרחבה הייתה בדרך לדניס סוארס, אבל ניימאר הקדים אותו ונגח חלש לידיו של קאמני. בכל מקרה הונף דגל לנבדל.

דקה 69: כרטיס אדום! דייגו יורנטה, המושאל מריאל מדריד, פגע מאחור בניימאר הדוהר וראה כרטיס אדום. מלאגה ב-10 שחקנים.

דקה 82: כמה קרוב. ראקיטיץ' המחליף עלה לכדור קרן ונגח טוב, אבל סנטימטרים מהקורה.

דקה 84: אנדרה גומש נגח למשקוף ופיקה כבש מהריבאונד, אך עשה זאת מעמדת נבדל.

דקה 90+4: איזו הצלה של קאמני. השוער הקמרוני יצא רע תחילה להגבהה מצד ימין, אבל הספיק לחזור ובזינוק נפלא הדף את הנגיחה של ניימאר שכבר נראתה בדרך פנימה.

דקה 90+7: כרטיס אדום! חואן קרלוס התלונן שהשופט לא שרק לסיום והורחק גם הוא. מלאגה בתשעה שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניימאר שחקן ברצלונה (מימין) מול חאבי אונטיברוס שחקן מלאגה. GettyImages
החטאה גדולה בסיום. ניימאר מול חאבי אונטיברוס/GettyImages

לה קורוניה - סביליה 3:2

מי היה מאמין? אחרי 12 מחזורי ליגה ושישה משחקי חוץ, לסביליה יש כבר שני ניצחונות בחוץ. שניים יותר מאשר היו לה בכל העונה שעברה. ועוד איזה ניצחון. סביליה פיגרה כבר 2:0 והייתה בפיגור 2:1 עד הדקה ה-87, אבל עשתה קאמבק מדהים בדרך אל המקום השלישי באופן זמני עם 24 נקודות. דפור ממשיכה להיות מסובכת בתחתית.

השער הראשון של לה קורוניה הגיע כבר בדקה הראשונה. חואנפראן הגביה יפה מימין ולא אחר מאשר ריאל באבל נגח נהדר ועם המון רגש לפינה, 0:1 מוקדם. השני של דפור הגיע בדקה ה-42. באבל מסר לפלורין אנדונה, שעבר בין שלושה שחקנים ובעט פנימה, 0:2. סטיבן אנזוני הצליח לצמק בדקה ה-44 אחרי כדור רוחב של סרחיו אסקודרו וזה 1:2. השוויון הגיע בדקה ה-87. ויטולו הצליח לנצל בעיטה לא מוצלחת לשער, שפגעה באחד משחקני ההגנה ומצאה אותו מול שער ריק, 2:2. המהפך המדהים הושלם בדקה ה-92. ויטולו הגיע ראשון לכדור קרן ובעט טוב, השוער הדף עד לגבריאל מרקאדו, שמול שער ריק בעט מקרוב פנימה את ה-2:3. איזה מהפך.

צפו בתקציר

ויטולו שחקן סביליה חוגג. GettyImages
ויטולו חוגג עם חברים/GettyImages

בטיס - לאס פלמאס 0:2

הקבוצה מסביליה ברחה מעט מהתחתית בבכורה של ויקטור סאנצ'ס על הקווים ועצרה את שאיפות הצמרת של לאס פלמאס עם צמד שערים במחצית הראשונה, שהגיעו בנגיחות אחרי קרנות. ברונו גונסאלס (27) ואייסה מנדי (45+2) כבשו משתי הגבהות של חואקין.

צפו בתקציר

אייבר - סלטה ויגו 0:1

לאייבר: פראן ריקו (9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully