וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לעומרי כספי? "קרוב לוודאי שרודי גיי יעבור בטרייד בהקדם"

הסמול פורוורד הבכיר של הקינגס מחוזר נמרצות על ידי אוקלהומה סיטי, שמוכנה לוותר על שלל גארדים כדי לצרפו. בארצות הברית מנתחים: האופציות הטובות ביותר עבור כספי, במקרה שיעזוב

רויטרס

הבלאגן בסקרמנטו נמשך, ועומרי כספי הוא לא היחיד שמחפש דרך מילוט. גם רודי גיי, שמציג יכולת טובה למדי בפתיחת העונה, לא להוט להישאר ועל פי שלל דיווחים בארצות הברית, עלול לעזוב בקרוב במסגרת טרייד כלשהו. כעת נראה כי המחזרת העיקרית היא אוקלהומה סיטי: הת'אנדר רצו את גיי גם בפגרה, אבל המגעים עם הקינגס עלו בתוהו אחרי שאחד השחקנים המרכזיים שהיה אמור לעשות את הדרך ההפוכה, קמרון פיין, ספג פציעה שגרמה לו להיעדרות ממושכת מהמגרשים. למרות זאת, הת'אנדר ממשיכים להביע עניין ועל פי זאק לואו מ-ESPN, אותתו לאחרונה לסקרמנטו על רצונם לחדש את המגעים.

אם יישאר בסקרמנטו, כספי עשוי להרוויח מכך באופן עקיף, שכן גיי הוא הסמול פורוורד הבכיר ועל פי הדיווחים, הקינגס מעוניינים לקבל במקומו רכז בעל שיעור קומה.

עוד בנושא:

עומרי כספי: "לא זוכר מתי הייתי במעמד כזה. ברור שייגר לא משתגע עליי"
"צריך למצוא לעומרי כספי בית חדש, הוא יכול לשדרג את הקליפרס"
דיווח: עומרי כספי עשוי לעבור בטרייד לאורלנדו או לפילדלפיה

קאווי לאונרד סן אנטוניו מול רודי גיי סקרמנטו. AP
הת'אנדר לא איבדו עניין. רודי גיי/AP

כספי, כאמור, מועמד לעזוב בעצמו. באתר Fansided פרסמו סקירה קצרה, ספקולטיבית לחלוטין, של הקבוצות שעשויות להרוויח משירותיו אם יקבלו אותו בטרייד. האופציה הראשונה היא פילדלפיה. "העובדה שבן סימונס פצוע לתקופה ארוכה ושאר הפורוורדים לא מרשימים יכולה לסדר לכספי דקות משמעותיות, מהספסל או מהחמישייה. הסיקסרס גם מדורגים במקום ה-19 בלבד באחוזי שלשות, כך שכספי יכול לעזור באספקט הזה", נכתב.

האופציה השנייה שהועלתה היא עוד קבוצה שלא בדיוק מועמדת לפלייאוף, ברוקלין. "הנטס משוועים לקלעי שלשות אמין. כספי יתאים לשם באופן מיידי. יהיה לו תפקיד חשוב והוא יוכל להעמיד מספרים טובים שיסדרו לו חוזה טוב בקיץ, בו יהיה שחקן חופשי", צוין בכתבה. על האפשרות שיעבור לקליפרס נכתב: "למרות פתיחת העונה המרשימה, האופציות של דוק ריברס בעמדת הסמול פורוורד לא מרשימות במיוחד. אמנם הם לא זקוקים ליותר מדי מהשחקנים בעמדה הזו, אבל כספי יכול להיות תוספת נחמדה מאוד. הבעיה היחידה - נראה שדקות משחק הוא הדבר שמטריד את כספי יותר מכל, והקליפרס לא יכולים להבטיח לו דבר בנוגע לזה".

"מועמדת" אחרונה היא ניו אורלינס. "הפליקנס אחרונים ב-NBA בקליעה משלוש ואלווין ג'נטרי, שאוהב קבוצות עם קליעה, נואש למצוא שחקנים שיתאימו לו. אין ספק שכספי יכול לעזור להם, גם בטווח הקצר וגם בעתיד. הוא יכול להיות פיסה חשובה בבנייה מחדש שם", נכתב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומרי כספי, סקרמנטו קינגס, מול שחקני אורלנדו מג'יק ביסמאק ביומבו, סרג' איבקה. AP
איפה הוא יכול לפרוח? כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully