וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצ'כיה: "מכבי תל אביב תנסה לצרף את דויד לימברסקי בינואר"

17.11.2016 / 11:54

במדינה מדווחים שהמגן השמאלי של ויקטוריה פלזן היה מבוקש על ידי הצהובים עוד בקיץ, עשוי להגיע בחלון ההעברות הקרוב: "מכבי תל אביב מוכנה לשלם לו יותר ממיליון דולר בעונה"

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב מצאה חיזוק זר לעמדת המגן השמאלי? על פי התקשורת הצ'כית, התשובה עשויה להיות חיובית. היום (חמישי) מדווחים במדינה שמכבי תל אביב מתעניינת במגן השמאלי בן ה-33 של ויקטוריה פלזן, דויד לימברסקי, ששיחק מול הצהובים במוקדמות ליגת האלופות.

על פי הדיווח, הצהובים ניסו לצרף את השחקן עוד בקיץ, אך הדרישה שלהם, לצרפו בהעברה חופשית, נדחתה על ידי ויקטוריה פלזן. "מכבי תל אביב רצתה אותו מאוד", אמר סוכנו של השחקן, פאבל זיקה, לאחד האתרים הגדולים בצ'כיה. "היא הציעה לו למעלה ממיליון דולר לעונה, אך ויקטוריה לא הייתה מוכנה לשמעו על כך מכיוון שמדובר באחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה". כעת מדווחים במדינה כי ההתעניינות של הצהובים בשחקן חזרה, והיא עשויה להחתימו כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

לימברסקי גדל בוויקטוריה פלזן ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2003. הוא עבר בהשאלה לטוטנהאם ב-2005 אך לא שותף, חזר לצ'כיה ומשחק בוויקטוריה מאז 2008. הוא רשם 212 הופעות וכבש 12 שערים, כשבנבחרת הלאומית של ארצו רשם 40 הופעות ושער.

עוד בנושא:

יוסי בניון: "כשאני אפרוש יהיו לי הרבה דברים להגיד על הנבחרת"
קיארטנסון מתוסכל מהבצורת, ארבלדזה יעבוד על משחק ההתקפה

ערן זהבי מכבי תל אביב מול דויד לימברסקי שחקן פלזן. קובי אליהו
בקרוב בצהוב? לימברסקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully