וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "כשאני אפרוש יהיו לי הרבה דברים להגיד על הנבחרת"

17.11.2016 / 10:00

הקשר הוותיק התייצב למסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול קרית שמונה בחוץ ביום ראשון והוסיף: "יש עוד זמן לחזור לתמונה". ארבלדזה: "צריך להדביק את הפער, יש לנו שחקנים שיודעים לכבוש"

ניב אהרונסון

מכבי תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות במצב רוח רע מאוד ואחרי שלושה מחזורי ליגה בהם צברה רק נקודה אחת (0:0 ביתי מול מכבי פתח תקוה), לא כבשה כלל וראתה את הפועל באר שבע בורחת לפער חמש נקודות ממנה. ביום ראשון יחזרו הצהובים לפעילות עם משחק חוץ לא פשוט מול עירוני קרית שמונה. לקראת ההתמודדות, מדבר היום (חמישי) המאמן שוטה ארבלדזה במסיבת עיתונאים, אליה הגיע יחד עם יוסי בניון.

שוטה ארבלדזה מאמן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
ארבלדזה ובניון במסיבת העיתונאים/ניב אהרונסון

ארבלדזה אמר בפתח דבריו: "אנחנו צריכים לחזור לעניינים ואמרתי לשחקנים שלי שיש לנו תקופה קשה, אבל אנחנו עובדים קשה ורוב השחקנים חזרו בכושר טוב מהנבחרת. אני רוצה גם לברך את נבחרת ישראל על הניצחון החשוב שלה".

על המשך המאבקים של מכבי תל אביב: "האתגר הגדול שלנו הוא בליגה, יש לנו פער להדביק. אנחנו צריכים להתחיל לאסוף נקודות, ואני מאמין שנמצא את הדרך להבקיע שערים. אנחנו לא צריכים לספר סיפורים לעצמנו ולהיאחז בעבר אלא לעבוד קשה, להתרכז בליגה ולהזכיר אחד לשני שאנחנו חייבים לנצח בכל משחק מעכשיו".

על הבצורת הוסיף המאמן: "יש לנו כמה שחקנים שיודעים להבקיע, נכון שטל בן חיים לא הבקיע במשחקים האחרונים אבל אנחנו יודעים שהוא יודע להבקיע. אנחנו יודעים שיש שחקנים שתמיד כובשים, אבל כולם יכולים לכבוש בכל רגע נתון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יוסי בניון שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
לא רוצה לדבר יותר מדי על הנבחרת, בינתיים. בניון/ניב אהרונסון

המאמן המשיך: "כמעט כולם כשירים הודות לצוות הרפואי ולשחקנים שהם משקיעים זמן בהחלמה ולא נחים יותר מדי. גם גולסה ובן בסט חזרו לאימונים. כדורגל זה משחק מוזר. כשהכול הולך טוב אז הכול רגוע. אנחנו לא יכולים להתרכז בעבר, לא נשנה דברים. קשה לענות על השאלה מדוע אנחנו לא כובשים שערים, לפעמים הכדור נכנס ולפעמים לא. אנחנו רואים שגם מסי מחמיץ פנדלים וכולם מחמיצים. אני לא רוצה לראות את מכבי תל אביב משחקת לאט. יש ימים שאנחנו משחקים נהדר ואנחנו מגיעים להרבה מצבים והכדור לא נכנס. הגיע הזמן להזכיר לכולם שאנחנו זוכרים איך כובשים שערים".

על התוצאות הבינוניות: "בכדורגל צריך ביטחון. אני לא רואה סיבה לאיבוד הביטחון. צריך להחמיא לקבוצות ששיחקנו נגדן שידעו לשמור על השער שלהן. אני לא רואה אף סיבה שלבחורים שלנו לא יהיה ביטחון. שיחקנו טוב במשחקים האחרונים, אנחנו צריכים לדעת שאנחנו טובים וצריכים לעבוד קשה והשחקנים יוכיחו לי את זה בעתיד".

על כך ששגיב יחזקאל לא מרבה לשחק: "יש לנו 22 שחקנים בסגל כך שחמישה שחקנים חייבים להיות מחוץ לסגל. בהרבה משחקים הם מקבלים את ההזדמנות שלהם ועוד יקבלו בהמשך צריך סבלנות".

seperator

יוסי בניון: "באתי למועדון גדול שעשה התקדמות גדולה בשנים האחרונות. כמובן שאני רוצה להצליח עם הקבוצה. התוצאות האחרונות פחות טובות ממה שרצינו, אבל יש עוד זמן לחזור לתמונה ולהשיג ניצחונות". על כמות הדקות שלו: "יש פה סגל גדול מאוד ולא כולם יכולים לשחק, אבל כשאתה לא מקבל הזדמנות אתה צריך לעבוד קשה יותר בהמשך. המאמן צריך לקבל את ההחלטות האלו".

על הניצחון של הנבחרת: "הם עשו ניצחון גדול, מבחינתי האישית כל עוד אני משחק אני רוצה להיות זמין לנבחרת. כמו שכולם יודעים קרו הרבה דברים עם הנבחרת, כשאני אפרוש יהיו לי הרבה דברים להגיד על הנבחרת וכל עוד אני לא שם אני לא רוצה להמשיך לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully