וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון מתוסכל מהבצורת, ארבלדזה יעבוד על משחק ההתקפה

16.11.2016 / 10:54

חלוץ מכבי תל אביב שיחק 70 דקות בניצחון איסלנד על מלטה, אבל לא הצליח להבקיע: "מאוד מאוכזב". המאמן הצהוב יקדיש יותר תשומת לב לבעיית הכיבושים, סקאריונה כשיר לקרית שמונה

חלוץ מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. רויטרס
מתגעגע לחגיגות. קיארטנסון/רויטרס

וידאר קיארטנסון מתוסכל. חלוץ מכבי תל אביב סובל מבצורת ארוכה יחסית, לא הבקיע שישה משחקים רצופים במדים הצהובים, אבל גם בנבחרת איסלנד לא ממש הולך לו. אתמול קיארטנסון פתח בהרכב בניצחון 0:2 על מלטה במשחק ידידות, שיחק 70 דקות, ולמרות שהגיע לכמה מצבים נוחים, לא מצא את הרשת.

"הרגשתי טוב במשחק ואני מאוד מאוכזב שלא הצלחתי לכבוש", אמר קיארטנסון אחרי המשחק, "היו לנו הזדמנויות להבקיע עוד שערים, גם לי היו מצבים. הייתי קרוב, אבל לא הצלחתי. אני תמיד שמח לקבל הזדמנות בהרכב, אבל הייתי צריך לכבוש היום".

אפרופו הבצורת של החלוץ האיסלנדי, המאמן שוטה ארבלדזה מתכוון להקדיש את מירב הזמן מעתה על עבודת ההתקפה ובעיית הכיבושים של מכבי תל אביב. "זה ברור שיש לנו בעיה במשחק ההתקפה", אמר אתמול אחד השחקנים. "לא צריך להיות מומחה גדול בכדורגל כדי לראות שאנחנו תקועים בחלק הקדמי. הפתרון הוא לעשות הרבה יותר תנועה בהתקפה והמאמן צריך לתת על כך את הדגשים שלו".

קיארטנסון צפוי להצטרף היום לאימוני מכבי תל אביב, כמו גם פרדראג ראיקוביץ', האריס מדוניאנין וייגור פיליפנקה שחזרו ממשחקי נבחרותיהם. הקבוצה תתאמן היום בסגל מלא לראשונה אחרי 10 ימים ולמעשה תתחיל להתכונן למשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון. על פי האימון אתמול (שנערך בסגל חסר) נראה כי אוסקר סקאריונה ועדן בן בסט החלימו מפציעותיהם ויהיו כשירים למשחק. לעומתם, ברק יצחקי הסובל ממתיחה ברצועות הכתף ייעדר. אייל גולסה חזר להתאמן באופן חלקי ונראה שבקרוב ישוב לאימונים מלאים.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: וובה בראון ייעדר כחודש מהמגרשים
מ.ס אשדוד: בטאייב עשוי לחתום, איבקוביץ', גאלוביץ' וניבאלדו בדרך החוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully