וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: בטאייב צפוי להצטרף. ניבאלדו, איבקוביץ' וגאלוביץ' עשויים לעזוב

16.11.2016 / 10:40

מזרחי התרשם מהקשר הרוסי, והוא עשוי להפוך לזר השישי. בשל שביעות הרצון מסירושטיין ואלחמיד, שניים משלושת הבלמים הזרים יתבקשו לחפש קבוצה חדשה. דן ביטון בספק למשחק מול סכנין

- יוסי מזרחי מנג'ר מ.ס אשדוד. לירון מולדובן
דורש חיזוק. מזרחי/לירון מולדובן

יוסי מזרחי ורוני אוואט נוטים לבקש מההנהלה להחתים את גיורגי בטאייב שצפוי להפוך לזר השישי של מ.ס. אשדוד. הקשר הרוסי הצעיר, שהובא על ידי סוכן השחקנים ישראל אברג'יל, מתאמן כבר זמן רב במועדון ואחרי שגם מזרחי התרשם ממנו, הוחלט בצוות המקצועי לבקש לצרפו.

עוד בנושא:

הפועל כפר סבא: מימר מתלבט לגבי ההרכב, סימוביץ' יפתח בחיפה?
הפועל באר שבע: וובה בראון אינו סובל מקרע במיניסקוס, ייעדר כחודש

תום מונד, ניבאלדו שחקני מ.ס. אשדוד עם אלון תורג'מן שחקן בני יהודה (משמאל). לירון מולדובן
עשוי לעזוב. ניבאלדו/לירון מולדובן

ללא קשר לכך, בקבוצה כבר הוחלט כי אין טעם להשאיר בחלון ההעברות הקרוב שניים מבין שלושת הבלמים הזרים של הקבוצה. גם כך מיקי סירושטיין וחאתם עבד אלחמיד הפכו לבלמים הקבועים ועל הספסל ממתין ניר ברדע. כרגע יש לקבוצה שלושה בלמים זרים, נינו גאלוביץ', סאשה איבקוביץ' וניבאלדו ונראה כי שניים מהם יתבקשו לעזוב בחודש ינואר.

באימונים האחרונים עבדו מזרחי ואוואט בעיקר על בעיית הבקעת השערים של הקבוצה. אמנם משחק ההגנה של הקבוצה התייצב בחודש האחרון, אבל אשדוד עדיין סובלת מבעיית כיבוש שערים ובסך הכל כבשו שחקניה חמישה שערים, כך שזה היה העניין המרכזי בו התעסקו במועדון בפגרת הנבחרת.

היום (רביעי) יזכו שחקני הקבוצה למנוחה ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק בשבת בסכנין. דן ביטון התלונן אתמול באימון על כאבים בברכו ורק בחמישי יתברר האם הוא כשיר לשבת. הקבוצה תשהה בבית מלון בטבריה החל משישי אחר הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully