וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: מסאי דגו ישמש כעוזרו של שרון מימר, סימוביץ' יפתח בחיפה?

מאמן נערים ב' של הפועל תל אביב קיבל את הרשות לחבור למאמן הקבוצה מהשרון. מימר שוקל מערך זהיר לקראת המפגש מול מכבי חיפה, הסרבי עשוי להישאר מחוץ להרכב. דילמוני כשיר

שחקן הפועל כפר סבא חן דילמוני. מור שאולי
יהיה מוכן לשבת. דילמוני/מור שאולי

מסאי דגו יצטרף היום (רביעי) להפועל כפר סבא וישמש כעוזרו של שרון מימר. דגו, ששימש בתפקיד מאמן נערים ב' במחלקת הנוער של הפועל תל אביב, והיום ביקש את רשות המועדון לעזוב כדי לעבור לקבוצה מהשרון, שם הוא יחליף את דודו אברהם אשר עזב בשבוע שעבר לתפקיד המאמן הראשי בעירוני ניר רמת השרון מהליגה הלאומית כמחליפו של מנחם קורצקי.

סלובודן סימוביץ' וחן דילמוני נעדרו אתמול מאימון הפועל כפר סבא, אבל צפויים להיות כשירים למשחק החוץ נגד מכבי חיפה ביום שבת (18:15). בקבוצה העדיפו לאפשר לשניים מנוחה מלאה כדי שהם יתאוששו לגמרי מפציעות קלות ויהיו מוכנים לשחק במחזור הקרוב.

במועדון קיימת התלבטות אם להחזיר את סימוביץ' להרכב אחרי שהוא היה מורחק במחזור האחרון וכפר סבא ניצחה בלעדיו את בני סכנין. מאחר שמדובר במשחק חוץ קשה בחיפה, שוקל המאמן שרון מימר להציב מערך יותר סגור ואז להשתמש בסימוביץ' שמשחק כקשר אחורי.

יחד עם זה עשוי מאמן הפועל כפר סבא גם לא לעשות בסופו של דבר שום שינוי בהרכב ולתת קרדיט לשחקנים שניצחו את סכנין וביניהם רז כהן שהיה למעשה זה שנכנס להרכב במקום סימוביץ'. היום קיבלו השחקנים יום מנוחה ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק בשבת.

עדכון ראשון: 09:57

שחקני בני סכנין ז'אורז'יניו עם מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. ברני ארדוב
חיזוק לצוות המקצועי. מימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully