וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "פעם היה לי כבוד לפיל ג'קסון, עכשיו כבר לא"

הג'נרל מנג'ר של הניקס התייחס לחבריו של כוכב קליבלנד כאל "כנופייה", לברון הגיב בעצבים: "זה לא מה שאני מייצג. לדעתי הוא השתמש במילה הזו רק כי מדובר בחבורה של אפרו-אמריקאים"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
לא נעים. ג'יימס/AP

סכסוך לא נעים פרץ היום (שלישי) בין שניים מהאנשים המעוטרים ביותר ב-NBA. הכול החל כאשר פיל ג'קסון, כיום הג'נרל מנג'ר של ניו יורק ניקס ובעבר מאמן שזכה ב-11 אליפויות, העניק ראיון לרשת ESPN בו התייחס לחבריו של לברון ג'יימס כאל "כנופייה". כוכב קליבלנד לא קיבל זאת יפה, ואחרי שחברו ושותפו לעסקים מבריק קארטר כבר הספיק לגנות את דבריו של 'הזן מאסטר' גם לברון בעצמו התייחס אליהם בחריפות. "פעם היה לי כבוד לפיל ג'קסון, כבר לא", אמר.

"להשתמש במילה כזו", הוסיף, "בתווית כזו, כשאתה בודק את משמעות המילה אתה מגלה שלא על זה בניתי את הקרייקה שלי. זה לא מה שאני מייצג ולא מה שהמשפחה שלי מייצגת. אני מאמין שהסיבה היחידה שהוא השתמש במילה הזו היא כי מדובר בחבורה של אפרו-אמריקאים שמנסה לעשות שינוי".

השניים ייפגשו בתחילת דצמבר כאשר הקאבס יגיעו להתארח במדיסון סקוור גארדן אצל הניקס, וג'יימס ינסה לענות לג'קסון בצורה הטובה ביותר שהוא מכיר- על המגרש, בדיוק כפי שעשה במשחק הפתיחה של העונה אז קליבלנד ניצחה בבית 88:117.

עוד בנושא

הקליפרס דומיננטיים מתמיד: "כל הקבוצות צריכות לחשוש מאיתנו"
להתחיל הכל מהתחלה: דוראנט וגולדן סטייט מתחילים לעמוד בציפיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully