וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיז'ון תומפסון סיכם בהפועל ירושלים, יירשם רק ליורוקאפ

15.11.2016 / 0:02

הפתרון למשבר בבירה? סגנית האלופה צפויה להחתים לחודש את הפורוורד, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. אם ירשים, חוזהו יוארך עד תום העונה. האדומים מעוניינים לבצע שינוי גם בקו הקדמי. חוסר בהירות לגבי מצבו של טרנס קינזי

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל ירושלים למכבי אשדוד

שינוי ראשון בסגל של הפועל ירושלים. דיז'ון תומפסון (33, 2.01), שלבש את המדים האדומים לפני שבע שנים, חוזר לקדנציה שנייה במועדון. הצדדים הגיעו לסיכום על חוזה לחודש בלבד, עם אופציה להארכה עד תום העונה, כשבשלב זה הכוונה היא לרשום את הפורוורד האמריקאי למשחקי היורוקאפ בלבד.

עוד בנושא:

עימות מילולי חריף בין סגן יושב ראש מכבי חיפה לדן שמיר
הפועל חולון גברה 75:80 על מכבי חיפה
רמי הדר: "לא מטיל אחריות על אף אחד, היא שלי"
תסכול בהפועל ירושלים: "ההשפעה של פיאניג'ני השבוע על הקבוצה לא נראתה לעין"

דיז'ון תומפסון, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שוב בבירה? תומפסון/ברני ארדוב

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ירושלים שקלה את מועמדותו של תומפסון לאחר שיצר קשר עם ראשיה באמצעות סוכניו ואף הצטרף למספר אימוני מבחן. בקבוצה היססו לגביו ותהו אם הוא בכושר מספק, בין היתר בגלל גילו המתקדם ובגלל הקדנציה החלשה שהייתה לו לפני שנה וחצי בהפועל תל אביב, אליה הגיע בשלהי עונת 2014/15 ותרם 9.5 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק.

לאוהדים בבירה תומפסון זכור יותר לטובה: בעונת 2009/10 הוא הונחת במלחה על ידי המאמן דאז גיא גודס והיה אחד השחקנים הסולידים והיעילים באותה תקופה, כשהעמיד ממוצעים של 12.7 נקודות, 5.2 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים. אלא שימיו במועדון לא הסתיימו בטוב: תומפסון איכזב בפיינל פור וקלע רק שלוש נקודות בהפסד בחצי הגמר לאלופה שבדרך, גלבוע/גליל.

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שינוי גם בקו הקדמי. פיאניג'אני/ברני ארדוב

בכך לא הסתיים מקצה השיפורים שמקווה ירושלים לבצע, לאור היכולת החלשה שגילתה בשבוע האחרון, שבו ספגה שלוש תבוסות בהפרש מצטבר של 62 נקודות מול הפועל חולון, אולם ומכבי אשדוד. האדומים מעוניינים לחזק את הקו הקדמי, לאור העובדה ששחקני הפנים מאכזבים. בקבוצה מודאגים ממצבו של טרנס קינזי, שהחמיץ את ההפסד באשדוד בגלל פציעה באצבע ועדיין לא ברור מתי ישוב לפעילות.

ירושלים רשמה העונה עד כה לליגה שישה זרים (מתוך מכסה של שמונה במהלך העונה), ולכן היא לא ממהרת להוסיף את תומפסון גם לזירה המקומית. ב-2014 נבחר תומפסון לחמישיית העונה ביורוקאפ, כששיחק בניז'ני נובגורוד והצעיד אותה לחצי הגמר. הוא יוכל לגבות את קינזי בעמדת הסמול פורוורד ולפתוח עבור סימונה פיאניג'אני אפשרויות תמרון גם בעמדת הפאוור פורוורד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully