וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות מילולי חריף בין סגן יושב ראש מכבי חיפה לדן שמיר

14.11.2016 / 22:23

סערה בסיום המפגש בחולון בו תקף שירן את המאמן: "מכירים את מערכת היחסים שלך עם ספי שמש", שמיר החזיר: "אתה לא מכיר אותי. צריך לשמור על תרבות". חיזוק לצוות המקצועי של הירוקים

בווידאו: תקציר המשחק בין הפועל חולון למכבי חיפה

סערה גדול בסיום המפגש הערב (שני) בין הפועל חולון למכבי חיפה, בו ניצחה המארחת 75:80 במשחק בו הורחק מאמן הירוקים עופר רחימי. הבלאגן באזור חדר ההלבשה החל כאשר סגן יושב ראש מכבי חיפה, ארנון שירן, סינן לעבר מאמן חולון דן שמיר: "אנחנו מכירים את מערכת היחסים שלך עם ספי שמש".

שמיר, שכבר היה קרוב לדלת חדר ההלבשה התקרב לשירן והשיב: "אתה לא מכיר אותי", כשמספר אנשים שהיו סמוכים לתקרית הרחיקו אותו משירן ומנעו עימות בין השניים. כמו כן התעמת אחד מאנשי הצוות של מכבי חיפה עם אדם המקורב לחולון וגם שם נמנע עימות פיזי ביניהם.

"אני לא כל כך זיהיתי מי זה, מה שקורה במסדרונות צריך להשאר שם", אמר שמיר בתגובה, "יש ניצחונות כאלה והפסדים כואבים, בביזנס שלנו אנחנו נתקלים כל הזמן אחד בשני, צריך לשמור על תרבות. אנחנו שנים בעסק, נפגש עוד הרבה במסדרונות. זה היה פעם ראשונה שהוא דיבר איתי בחיים ומה שהוא אמר לא היה מתאים".

דן שמיר הפועל חולון. ברני ארדוב
סערה בסיום. שמיר/ברני ארדוב

דן שמיר סיכם את המשחק: "התוצאה מאוד חשובה, זה ברור, זה שמצאנו את הדרך לחזור שש פעמים למשחק בערך, ובסוף לקחת אותו, זה לא עניין של מה בכך וזה חשוב מאוד. חיפה קבוצה טובה והם עשו לנו בעית איפה שידענו שיעשו לנו בעית, בריצה שלהם ובגודל שלהם, זאת קבוצה שאתה לא יכול לצפות שתשחק משוחרר נגדה. בהתחלה לא איבדנו הרבה כדורים וחלק מהזריקות לא נכנסו, וכן הלאה. הסתבכנו בבעיית עבירות של קאליף וזה קצת בעייתי בשבילנו כרגע, ומצד שני קרו לנו דברים שאסור שיקרו לנו, שאנחנו לא רוצים שיקרו לנו. שחקנים שברו תרגילים ולקחו זריקות כדי להציל את המצב, אין זריקה של 15 נקודות או של 10 נקודות. עם כל התוצאה הטובה , אנחנו נזכור את הדברים האלה. אני לא יודע להבדיל בין לחץ, שנה שעברה היינו הכי בלחץ, אני בלחץ כל הזמן. מנסה להתמודד עם זה, אבל הייתי בלחץ לקראת המשחק. צריך לדעת להתמודד עם סיטואציות, יהיו משחקים פחות טובים, והיום היה לנו התנסות, ניצחנו משחק שלא הרבה קבוצות היו מנצחות אבל יש לנו מה ללמוד".

מאמן חולון הוסיף: "היו קצת קטעים עם אנשי חיפה, אבל בואו נשאיר את זה מאחור. בסוף מי שמנצח זה בגלל שהגיע לו. מצד שני, אני יכול לדבר על האופי ועל הבית והיו פה כמה מהלכים שניצחו את המשחק. חזרנו שש פעמים למשחק הזה. ידענו שיהיה קשה, הם הקשו עלינו מאוד. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו. אנחנו שמחים מהניצחון, אבל צריכים לשחק טוב יותר".

על שלומי הרוש: "הרבה אנשים תרמו, אנחנו צריכים שיותר אנשים יתרמו וששלומי הרוש יהיה יציב. יש לו את זה, אני אוהב אותו מאוד, אנחנו הרבה שנים ביחד. אנחנו צריכים אותו יציב גם בבית וגם בחוץ ולא רק כשהזריקות נכנסות. היום הוא עזר לנו לנצח והציפייה שהוא יעשה את זה שלושה משחקים כן ואחד לא, ולא להפך".

על פתיחת העונה: "יש רגעים שאתה נהנה בעבודה הזו. כמובן שיותר טוב להיות במצב הזה מאשר איפה שהיינו בשנה שעברה, אבל מצד שני התחלנו טוב, יש לנו הרבה מה לשפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן מכבי חיפה עופר רחימי עם דניאל קופרברג, אופק אביטל, ניר שריד. ברני ארדוב
חיזוק לצוות המקצועי. רחימי/ברני ארדוב

עופר רחימי שהורחק בסיום: "קבלת החלטות בהתקפה לא טובה, אתה צודק. תחושה קשה מאוד, נצמדנו רוב הזמן לתוכנית המשחק, כל הכבוד לחולון שחזרו יפה, בעיקר קבלת החלטות לא טובות בהתקפה, היו דקות לא טובות הגנתית. לא ניצלנו את היתרונות שלנו וחבל מאוד. איבדתי שליטה לשנייה בסיום עם השופט ואני מתנצל. אנחנו עובדים, אני לא מסתכל יותר מדי ברגשות, עובדים קשה, אני רואה שיפור בהרבה אספקטים של המשחק, לא רצינו להיות במאזן שלילי, רצינו להיות ב-3:3 היום, כל המשחקים שהפסדנו היו צמודים. חבל כי בסוף זה מוביל לקבלת ההחלטות בדקות ההכרעה". מכבי חיפה מינתה את דניאל סאון לעוזר מאמן של עופר רחימי, סאון היה איש הוידאו של נבחרת וננצואלה במשחקים האולימפיים בריו.

מאמן מכבי קרית גת נתי כהן. לירון מולדובן
מרוצה. נתי כהן/לירון מולדובן

מכבי קרית גת ניצחה את הפועל תל אביב 75:82, ובסיום אמר מאמנה נתי כהן: "ניצחון של הרבה אופי, היינו טובים בחצי הראשון אבל לא תרגמנו את זה לבריחה יותר גדולה ממה שהיה. שלטנו בהכל, הגנתית והתקפית. רבע שלישי חושך, הם היו בהרכב גדול, איבדנו הרבה כדורים, כבר היינו בפיגור 8, אבל חזרנו. התהפוכה הזאת מראה שיש לנו אופי, אנחנו רק צריכים להיות עקביים".

אייל שולמן הוסיף: "דיברנו על זה בחדר ההלבשה אחרי שהובלנו, שהם יקפצו עלינו. התחלתי לא מספיק אגרסיבי, אבל הצלחנו לנצח והראינו אופי. היו כמה אנשים שעשו את ההבדל בדקות המתות האלה. ניצחון חשוב לנו, אנחנו חזרה בליגה. כל ניצחון הוא חשוב, יש קבוצות מאוד קשוחות, אין משחק קל בליגה הזאת, אנחנו צריכים להראות שאנחנו ראוים להיות קבוצה בליגה".

מנגד, המאמן שרון אברהמי סיכם: "לא שיחקנו נכון ובעיקר קיבלנו 28 נקודות ברבע האחרון, ברבע השלישי שמרנו מצוין וזה נתן לנו לעלות ליתרון. לא שיחקנו טוב ברבע האחרון. זה לא היה שחקן אחד, זאת הגנה קבוצתית, שיחקנו עם מי שחשבנו שיכול להביא לנו את הניצחון, אבל לצערי לא היינו מספיק טובים. בטח שרביב צריך להיכנס לעניינים, מאוד קיצרנו את הרוטציה, משכנו חמישייה גבוהה לאורך כל הרבע השלישי וכשהתחלנו להחליף היינו פחות טובים. צריך ללמוד לשחק ביחד ולהיות יותר יציבים לאורך כל המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully