וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בירושלים: "ההשפעה של פיאניג'ני השבוע על הקבוצה לא נראתה לעין"

14.11.2016 / 7:20

אכזבה גדולה בבירה מההפסד לאשדוד, כמו גם מתירוצי המאמן בסיום, "אחרי הפסד לאשדוד, לא מתאים ולא ראוי". שחקנים לא אהבו את הצעקות עליהם: "אפשר לעשות זאת בדרך מכובדת יותר". סטודמאייר מחה נגד השופטים: "נבע מתסכול"

one

התקופה הרעה שעוברת על הפועל ירושלים נמשכה אמש (ראשון) כשסגנית האלופה הושפלה בחוץ 70:57 על ידי מכבי אשדוד/באר טוביה הצנועה. ההפסד היה השלישי של האדומים בשבוע אחד בלבד, אחרי התבוסות הגדולות בחולון ובאולם, ואף אחד מאנשי הקבוצה לא ניסה להסתיר את האכזבה מהיכולת הכללית. בסיום המשחק צעקו מספר אוהדים לעבר השחקנים להתעורר, כשהמחזה הסוריאליסטי היה מחיאות הכפיים של אמארה סטודמאייר כלפי אותם אוהדים, לאחר שכוכב ה-NBA לשעבר לא הבין את מהות הצעקות.

עוד בנושא:

סימונה פיאניג'אני: "השחקנים איבדו את הביטחון והיו עצבניים"
השפלה: מכבי אשדוד הצנועה הביסה את הפועל ירושלים

שחקני הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, יותם הלפרין, ליאור אליהו. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. אליהו, הלפרין וסטודמאייר/ברני ארדוב

בירושלים ידעו לספר אחרי המשחק ובמהלך הלילה על תסכול גדול מאוד, ועל כך שחלק גדול מההפסדים נובע ביכולת של השחקנים להביא את מה שדורש מהם המאמן סימונה פיאניג'ני לפרקט, "לא ברור למה זה, אבל ההשפעה שלו בשבוע האחרון על הקבוצה לא נראתה לעין", אמר אחד הגורמים בסביבת הקבוצה, "מגיעים עם תוכנית משחק, וברגע שהיא לא מבוצעת, אם זה ברמה הגנתית ביכולת לא מרשימה, או בהחטאות מוזרות, הוא לא מצליח לשנות את המשחק". חלק משחקני הקבוצה הודו כי לא אוהבים את הצעקות של המאמן החוזרות ונשנות של המאמן עליהם, "אפשר לעשות את זה גם בדרך אחרת, מכובדת יותר".

לאמארה סטודמאייר היה זה משחק ליגה שלישי והפסד שני, כשהוא רושם משחק מאכזב עם 4 נקודות ו-7 ריבאונדים, אך בעיקר מה שיזכרו בהקשר שלו בהיכל הקריה היו שלוש חסימות שהוא ספג, אחת מהן מדניאל יואינג שנמוך ממנו בכ-20 סנטימטר, והתנהגות מזלזלת כלפי השופטים. סטודמאייר לא אהב את שתי השריקות האחרונות שהובילו ליציאתו בחמש עבירות, ניגש אל השופטים והחל לדבר אליהם בתנועות גוף שונות. לאחר שנשרקה לחובתו עבירה טכנית ירד לספסל ומחא כפיים בהפגנתיות כשרק איפוק של השופטים לא הובילה לעבירה טכנית שנייה. המנכ"ל גיא הראל קרא מספר פעמים מהיציע לספסל להרגיע את הכוכב, עוד לפני העבירה הטכנית הראשונה, וגם בקריאותיו מנע את השנייה, "זה בעיקר נבע מתסכול", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "המציאו עבירה או שניים והוא לא אהב את זה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
"ההשפעה שלו לא ניכרה לעין". פיאניג'אני/ברני ארדוב

בסביבת הקבוצה לא אהבו את דבריו של המאמן בסיום המשחק על הפציעות, לוח המשחקים שכולל מספר רב של משחקי חוץ וסגל קצר, "אם היה מוציא ממי שנמצא בסגל את המקסימום, זה דבר אחד, אבל יש שחקנים שנראים רע מאוד עכשיו", אמר אחד המקורבים לקבוצה, "אייזיק רוזפלט, רפי מנקו וטראוויס פיטרסון בכלל לא באים לידי ביטוי, אז אולי כדאי לראות איך מוציאים מהם יותר. בכלל, לבוא בתירוצים על דברים כאלה אחרי הפסד לאשדוד, קבוצה עם תקציב מהנמוכים בליגה, אחרי שקלעת 57 נקודות, לא מתאים ולא במקום".

דווקא ברמת האנרגיות היה נראה כי ירושלים הגיעו למשחק בצורה טובה, כשהשחקנים בפתיחה נראו מחויבים מאוד הגנתית, אך לא הצליחו לייצר נקודות, ואת המחצית הם סיימו עם 27 נקודות בלבד, ופספוסים רבים של הזדמנויות לקחת את היתרון. במחצית השנייה במצב של 34:34, פספסה ירושלים 3 התקפות רצופות כדי לעלות ליתרון, כשבאחרונה החטיא ג'רום דייסון דאנק חופשי. בשלב הזה יצאה אשדוד לריצת 6:26 וגמרה את המשחק.

"אני לא חושב שאיבדנו ריכוז, היינו בענין, תוכנית המשחק הייתה ברורה, ניסינו לעשות הכי טוב בשבילנו. היה שלב שהיינו מצוינים, ובשלושת המשחקים האחרונים לא הצלחנו להציג את מה שהצגנו עד עכשיו. נצטרך להתעלות מעל מה שעשינו עד עכשיו", סיכם דייסון את המשחק, "זה משחק קשה, הייתה מלחמה, הם קלעו זריקות קשות שנתנו להם יתרון, ניסינו לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים, אני לא רוצה לתרץ, אבל בצורה ששיחקנו את שלושת המשחקים האחרונים, אנחנו חייבים להיות יותר טובים, יותר טוב בשבילנו, בשביל המועדון ובשביל הקהל שלנו. זה לא סוג המשחק שהם באו לראות, אשדוד שיחקו חזק, וזה הכל. הם קלעו קליעות גדולות, וזה הרג אותנו, נצטרך להתאושש. לחבר שבוע אימונים ואז יש את מכבי בחוץ וולנסיה בבית. נצטרך להשתמש בשבוע הזה כדי להשתפר".

במועדון יזכו השבוע לחופש עד למשחק הליגה נגד מכבי תל אביב בחוץ. טרנס קינזי, שנפצע באימון המסכם ביום שבת, לאחר שכבר נרשם לסגל, צפוי לנוח מספר ימים לפני שיחזור להתאמן, ומספר שחקנים שסוחבים פציעות קטנות יזכו גם כן למנוחה. סימונה פיאניג'ני אמר בסיום כי אם ייעשו שינויים הם יהיו ברמת הוספת שחקנים לסגל לאימונים, כשמי שהתאמנו השבוע בקבוצה הם דיז'ון תומפסון ומורן רוט, "ברגע שיש פציעות לשחקנים אין זמן להתאושש, זאת לא הדרך שאפשר להתקדם. השבוע הזה הרג אותנו, אבל אנחנו יודעים שאי אפשר לאבד את הדרך. נצטרך לבנות שיטה שנוכל לשחק בליגה, כדי להגיע לפיינל פור ולגמר הגביע. זאת עונה של 50 או 60 משחקים, נצטרך להשאר בפוקוס", סיכם האיטלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully