וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממהפכה למהפכה: הדרישות החדשות של מוריניו מהנהלת מנצ'סטר יונייטד

מאמן השדים האדומים רוצה לנקות את הסגל בינואר הקרוב כאשר עשרה שחקנים ישלמו את מחיר היכולת המאכזבת. קאריק, מאטה וממפיס ינסו להעשיר את הקופה, גם רוני ושניידרלין בדרך החוצה

רויטרס

האכזבה הגדולה מצד מנצ'סטר יונייטד גורמת לז'וזה מוריניו לתכנן מהפכה נוספת. אחרי שצרף לשדים האדומים ארבעה שחקנים בסכומי עתק בקיץ האחרון, בתקשורת האנגלית מדווחים הערב (שני) כי הסגל של 'המיוחד' עומד בפני מהפכה נוספת, שהגיע אחרי הטענות של המאמן אודות תפקודו של הצוות הרפואי. חודש וחצי לפני פתיחת מועד ההעברות של ינואר ומוריניו כבר גיבש רשימת עוזבים רחבה כאשר הכוונה היא ברורה: לדלל את כמות השחקנים בסגל, בתקווה לצרף לפחות שלושה שחקנים בתקווה להשיג שיפור של הקבוצה במאבק על האליפות.

עוד בנושא:

ארבע שנים למספרת המופלאה של זלאטן: "זה הגול הגדול בקריירה"
תומאס מולר התלונן על המשחק מול סן מרינו, שענתה לו בחריפות

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. GettyImages
עוד מהפכה. מוריניו/GettyImages

הפורטוגלי מעוניין לדלל את הסגל כדי להעשיר את קופת המועדון כדי לבצע את השינויים ההכרחיים בתקווה להציל את מאבק האליפות של השדים האדומים, שמתחילת העונה מציגים יכולת לא משכנעת ומדורגים רק במקום השישי עם שלושה הפסדי ליגה העונה, אחרי 11 מחזורים. ראשון ברשימה הוא בסטיאן שוויינשטייגר, שחרף ההצהרות לפיהן הוא מעוניין להישאר, יקבל פיצוי הולם כדי להתיר את חוזהו.

הגרמני הוא לא הקשר היחיד שצפוי לסיים את דרכו במועדון כמו גם מורגן שניידרלין, שהגיע בעונה הקודמת וממעט לשחק, חואן מאטה שסובל מיחסים רעועים עם מוריניו עוד מהתקופה בצ'לסי ומייקל קאריק בן ה-35, שנמצא מעבר לשיא. ההפתעה הגדולה ביותר היא לגבי הספרדי, שכבש העונה שני שערים בדיוק כמו פול פוגבה, ובישל אחד אבל יכולתו הטובה מעוררת ספק אודות העברתו של הנריך מחיטריאן לכן הארמני צפוי לקבל חיזוק מצד המאמן בדמות מכירתו של מאטה.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
חואן מאטה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
הקורבן של הארמני. מאטה/רויטרס

בנוגע לשחקני ההגנה עולה כי דיילי בלינד, מרקוס רוחו, פיל ג'ונס ומתאו דרמיאן ינסו להכניס כסף לקופה, בתקווה להצליח לפתות את דייגו גודין מאתלטיקו מדריד. מעל כולם בולטים שניים: ויין רוני וממפיס דפאי. הקפטן דחה לאחרונה הצעה להצטרף לליגה הסינית, אולם חוסר האמון המופגן של מוריניו ברוני עשוי לגרום לו לבקש לעזוב, בקשה אותה המאמן לא מתכנן לדחות.

ההולנדי, שהגיע כהבטחה גדולה בקיץ 2015, נמצא בדעיכה מתמדת וזוכה לעניין מצד רומא ומילאן. בהנהלת יונייטד הפנימו כי לא יצליחו למזער נזקים לגבי רשימת העוזבים של מוריניו, אולם האמון לו זוכה הפורטוגלי מצד ראשי המועדון מעניקים לו את הגיבוי לנסות ולהציל את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully