וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנים למספרת המופלאה של זלאטן: "זה הגול הגדול בקריירה"

הניסיון שכשל באימון, ההארה של המאמן השבדי, החוויה של ג'רארד כצופה מהצד. במלאת ארבע שנים לגול המפורסם מול אנגליה, זלאטן והעדים שראו את הפלא מקרוב מספרים על רגע הקסם

לפני הכל, קחו לכם דקה וצפו ברגע המופלא הזה

זלאטן איברהימוביץ' כבש אינספור שערים יפהפיים ויצירתיים בקריירה, אבל אחד הזכורים ביותר הוא השער המופלא במספרת מול אנגליה, שחוגג היום יום הולדת ארבע. על אף העובדה שהיה זה מפגש ידידות נטול חשיבות, המשחק הפך לאחת ההצגות הגדולות בקריירה של זלאטן. הוא כבש רביעייה, הכניע את נבחרת שלושת האריות לגמרי לבד, ושמר את הטוב ביותר לסוף. בזמן פציעות, אחרי יציאה לא טובה של ג'ו הארט, זלאטן אלתר ברגע מספרת אקרובטית מופלאה, שהלכה באופן קשתי ועוצמתי לפינה בדיוק בלתי נתפס.

הביצוע הנדיר של זלאטן לא רק זכה בתואר שער השנה בעולם ב-2013 (שנה אחרי שנכבש), אלא הפך גם לאחד הביצועים הזכורים ביותר שלו לאורך השנים. והיו הרבה, הרבה כאלה.

ככה זה נראה בתמונות

זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת. AP
זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת/AP
זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת. AP
זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת/AP
זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת. AP
זלאטן איברהימוביץ', נבחרת שבדיה, כובש במספרת/AP

במלאת ארבע שנים, זלאטן הכתיר את המספרת האלמותית ל"שער הכי גדול בקריירה, בקלות". עוד באותו ערב, אחרי שכבש את השער, זלאטן אמר: "זה כנראה הגול שהכי נהניתי לכבוש, הגול האהוב עליי במדי הנבחרת. היו לי הרבה משחקים טובים, הרבה גולים יפים. אני לא יודע כמה המשחק הזה באמת היה חשוב. אבל לכבוש שער כזה, בקולוסאום של הכדורגל האנגלי - זה באמת הישג אדיר".

גם סטיבן ג'רארד, שספג את השער כיריבו של זלאטן, נזכר אמש ברגע הקסום. "יש רגעים בחיים שבהם צריך פשוט לעמוד ולהריע לתצוגת-על, לביצוע שספק אם יחזור, שלא תראה עוד בימי חייך. בדבר אחד אני בטוח - זה הגול הכי יפה שראיתי. יש מעט מאוד שחקנים בהיסטוריה שמסוגלים לעשות דברים כאלה".

מאמן שבדיה דאז, אריק האמרן, נזכר גם הוא בערגה וחשף סיפור מסקרן: "כמה חודשים לפני כן הוא עשה משהו דומה באימון הנבחרת, אבל הכדור הלך החוצה וכולם צחקו על היומרנות שלו. באותו ערב הוא הוכיח לנו שאצל זלאטן אין יומרנות, יש יכולות על-אנושיות. לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות, ולראות את זה מהקווים זו חוויה פשוט מדהימה שאנצור בליבי כל חיי".

לסיום, תחליטו אתם: איזה גול גדול יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully