וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר התלונן על המשחק מול סן מרינו, שענתה לו בחריפות

כוכב גרמניה אמר: "איני מבין מה הטעם במשחק הזה", רומניגה: "אין שום קשר בין סן מרינו לכדורגל מקצועני". ראש מערך התקשורת של המפסידה: "תמיד תהיו אלה עם הגרביים הלבנים מתחת לסנדלים"

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
סופג ביקורת נוקבת. מולר/GettyImages

ויכוח בין תומאס מולר ונבחרת גרמניה לנבחרת סן מרינו. כזכור, בשישי ניצחה אלופת העולם 0:8 את הנבחרת החלשה שנמצאת במרכז איטליה. מולר עצמו אמר שהמשחק מול סן מרינו היה חסר כל משמעות וטעם. "אני לא מבין מה הטעם במשחק כל כך לא שווה כוחות כמו זה שהיה נגד סן מרינו, במיוחד לאור לוח המשחקים הצפוף שלנו. אני מבין שבשבילם זה מיוחד לשחק נגד אלופת העולם, אני מבין גם שהם יכולים רק לשחק הגנתי עם תיקולים קשוחים. מהסיבה הזו, אני תוהה האם אלה לא משחקים עם סיכון מיותר".

יושב ראש באיירן מינכן קרל היינץ רומניגה, שהתלונן עוד לפני היציאה לפגרת הנבחרות עליה וראה איך ארתורו וידאל, קינגסלי קומאן ואריאן רובן (שיהיה כשיר למשחק מול בורוסיה דורטמונד) נפצעו, יצא נגד המשחק הזה. "לסן מרינו אין שום קשר עם כדורגל מקצועני", אמר.

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה עם האפיפיור. GettyImages
תומאס מולר במפגש עם האפיפיור, היום בוותיקן/GettyImages

ראש מערך התקשורת של סן מרינו אלן גספרוני פרסם מסמך של עשר נקודות, שעונה לגרמניה ולמולר. "תומאס מולר היקר, אתה צודק. המשחקים האלה כמו ביום שישי, הם כלום. בשבילך. מהצד השני, תומאס היקר, לא היית צריך להגיע לסן מרינו ביום שישי בו אין בונדסליגה. יכולת לשבת עם אשתך על ספה יוקרתית בווילה שלך, או מי יודע? יכולת אולי להשתתף באיזה אירוע שאורגן על ידי הספונסרים שלך. אני מאמין לך, לכן תן לי להציג בפניך עשר נקודות בגללן המשחק בין סן מרינו לגרמניה היה שימושי. אשמח לקבל ממך תשובה:

1. זה שימש כדי להראות לך שאפילו נגד קבוצה חלשה כמונו אתה לא מצליח לכבוש שער, ואל תגיד שלא התעצבנת כשסימונצ'יני עצר אותך.

2. זה שימש כדי להראות למאמנים שלך (ואפילו לבקנבאואר ולרומניגה) שהכדורגל לא שייך להם, אלא לכל מי שאוהב אותו וביניהם גם אנחנו, אם תאהב את זה או לא.

3. זה שימש כדי להזכיר למאות עיתונאים מכל אירופה שיש אנשים שעדיין רודפים אחרי החלומות שלהם ולא אחרי החוקים שלך.

4. זה שימש כדי לאשר שאתם הגרמנים לעולם לא תשתנו ושההיסטוריה לימדה אתכם ש"בריונות" היא לא תמיד בטוחה לניצחון.

5. זה שימש כדי להראות ל-200 אנשים שמשחקים כדורגל בסן מרינו מאיזושהי סיבה, למה המאמנים שלהם מבקשים מהם לעבוד הכי קשה שאפשר. מי יודע? אולי ביום מן הימים כל ההקרבה שלהם לא תהיה שווה משחק מול אלופת העולם.

6. זה שימש עבור ההתאחדות שלך (וגם שלנו) כדי להרוויח את הכסף של הזכויות. כסף איתו, חוץ מלשלם לך על הבעיות שלך, הם יכולים לבנות מגרשים לילדים, בתי ספר ולגרום למגרשי הכדורגל להיות בטוחים יותר. ההתאחדות שלנו, אספר לך סוד, בונה אצטדיון כדורגל חדש בעיירה שנקראת אקוואויוה. אפשר לבנות את זה עם חצי שנת משכורת שלך, אנחנו נעשה את זה מהזכויות של 90 דקות משחק. לא רע, נכון?

7. זה שימש בשביל מדינה שגדולה כמו המגרש שלך במינכן להגיע לעיתון מסיבה טובה, כי משחק כדורגל הוא תמיד סיבה טובה.

8. זה שימש לחבר שלך גנאברי, שכבש שלושער במשחק הבכורה שלו בנבחרת.

9. זה שימש כדי לגרום לכמה אנשים בסן מרינו אושר שיש לנו נבחרת כדורגל אמיתית.

10. זה שימש כדי לעזור לי להבין שגם אם אתם לובשים את חליפות אדידס הכי יפות שיש, מתחת אתם תמיד אלה שהולכים עם גרביים לבנים מתחת לסנדלים שלהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully