וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהרצליה חגגו: "שחקני מכבי תל אביב החווירו ליד כארם משעור"

13.11.2016 / 10:33

בהרצליה מאושרים מהניצחון שקטע רצף של 14 הפסדים רצופים לצהובים ומהללים את הכוכב החדש: "הישראלי הטוב בליגה עד עכשיו". במועדון ביקשו מהשחקנים לרדת לקרקע לקראת השבוע החשוב

יוסי ציפקיס

בני הרצליה רשמה אמש (שבת) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות כשגברה בביתה 82:84 על מכבי תל אביב. הקבוצה של מיקי גורקה שטפה את הפרקט ברבע הראשון ועלתה ליתרון 3:24 בזכות יכולת פנטסטית של טוריאן גרין וכארם משעור, ולמרות ניסיונות קאמבק של מכבי תל אביב, שניצחה את שלושת הרבעים האחרונים ב-16 הפרש במצטבר, הצליחה הרצליה לצאת עם הניצחון. הניצחון של הרצליה אמש היה הראשון על מכבי תל אביב מאז נובמבר 2010 וקטע רצף של 14 משחקים רצופים מאז.

בהרצליה פרגנו למשעור, שהגיע עם לא מעט עול על הכתפיים וסיפק משחק פנטסטי נוסף של 16 נקודות ו-17 ריבאונדים. בששת המשחקים האחרונים בליגה ובאירופה עומד משעור על מספרים נפלאים של 18.8 נקודות ו-12 ריבאונדים למשחק. "כארם הוא הישראלי הכי טוב בליגה עד עכשיו, אין פה בכלל ויכוח", אמרו בהרצליה אחרי המשחק, "כל השחקנים של מכבי תל אביב החווירו לידו".

עוד בנושא:

82:84 להרצליה על מכבי תל אביב, 16 נקודות ו-17 ריבאונדים למשעור
לחץ במכבי ת"א, ווימס רטן: "חייבים להפוך את העונה לפני שיקרה אסון"

שחקן בני הרצליה כארם משעור. יוסי ציפקיס
הישראלי הטוב בליגה. משעור/יוסי ציפקיס

שחקני הקבוצה הודו בסיום כי האווירה הפנטסטית באולם היובל בתקופה האחרונה, ובמשחק אמש באופן ספציפי נתנה להם רוח גבית. בהרצליה כינו את אולם היובל בתחילת השנה "המבצר", בניסיון מיתוג מחדש, דבר שזכה ללא מעט ביקורות והקנטות בתקשורת, אך נכון לאמש עומד המאזן של הקבוצה בבית על 0:6, כשגם בעונה שעברה סיימו בשרון עם מאזן טוב מאוד בבית של 11 ניצחונות ו-6 הפסדים. "אנחנו קבוצה ביתית מובהקת, נצטרך לדעת גם לנצח בחוץ", אמר אחד השחקנים אמש.

בסיום המשחק יצאו שחקני הקבוצה לחגוג את הניצחון במסעדת ג'פניקה בעיר, אך בקבוצה הדגישו לשחקנים ומשדרים מסר כי השבוע הקרוב הוא חשוב מאוד למועדון. ברביעי תתארח הקבוצה מהשרון אצל פריביזדה הסלובקית, כשניצחון, או הפסד בהפרש סביר, בתוספת הפסד של סטיאווה בוקרשט, יעלה אותם לשלב הבא באירופה. בשבוע הבא בליגה תארח הקבוצה של מכבי קרית גת מהתחתית. "זה המשחק שאנחנו צריכים להראות אופי, ולדעת להתעלות ולבוא ברוח הנכונה גם לא נגד מכבי תל אביב", אמרו במועדון היום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully