וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ווימס רטן: "חייבים להפוך את העונה לפני שיקרה אסון"

13.11.2016 / 7:58

מכבי תל אביב מתקשה לעכל את ההפסד להרצליה, שהיה השלישי בארבעה משחקים. נמשכים החיפושים אחר מאמן: "עומס? גם הם שיחקו באירופה". גאודלוק: "זה לא יכול להימשך". מקל יחזור מול פנר?

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסד הליגה הראשון שלה העונה כשנוצחה בחוץ על ידי בני הרצליה 84:82. הצהובים פתחו את המשחק נורא, ופיגור 24:3 במהלך הרבע הראשון, ורק אחרי שני פסקי זמן החלו לחזור להתמודדות, אך מעבר לניסיון קאמבק ברבע האחרון לא הצליחו לעשות יותר. במחצית המשחק, כשהם בפיגור 50:35, נכנסו לחדר ההלבשה בעלי הקבוצה שמעון מזרחי ודייויד פדרמן על מנת לנסות להעיר את השחקנים, מחזה שלא קורה יותר מדי במהלך משחקים, אלא אם כבר בתחילתם.

ההפסד היה השלישי בארבעת המחזורים האחרונים לקבוצה של רמי הדר שכבר ביום שלישי תעמוד למבחן קשה ביורוליג כשתארח את פנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ', ויומיים לאחר מכן תצא למשחק חוץ לא פשוט נוסף נגד אוניקס קאזאן.

עוד בנושא:

הפסד ליגה ראשון: מכבי תל אביב נכנעה 84:82 בחוץ מול בני הרצליה
בעקבות ההפסד: מכבי ת"א תאיץ את החיפוש אחר מחליף לרמי הדר

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. יוסי ציפקיס
הלחץ גובר. רמי הדר/יוסי ציפקיס

בקבוצה היו מאוד מאוכזבים מהיכולת של השחקנים, שמצטרפת ליכולת הלא משכנעת בהפסד לפנאתינייקוס ביום חמישי. אנשי המועדון מחפשים מאמן אירופי בכיר שיחליף את רמי הדר, כשמועמדותו של יונאס קזלאוסקס, מי שהוזכר כמועמד בכיר לתפקיד מיד עם פיטוריו של ארז אדלשטיין, עדיין נמצאת על הפרק. "לא ידענו לנצל קריסה של הרצליה, פשוט כך", אמר אחד מאנשי המועדון בסיום, "לא יודע אם יש לעומס קשר, זה לא ששיחקנו נגד קבוצה שהתכוננה כל השבוע אלינו, גם הם שיחקו באירופה".

"התחלנו את המשחק מאוד לאט, במשחקים האחרונים בליגה וגם ביורוליג אנחנו מתחילים לאט", אמר סוני ווימס, שסיים משחק חלש עם 4 מ-15 מהשדה, "אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים להפוך את העונה הזאת, או שזה יהפוך לאסון. צריכים לקבל החלטה, ואני מקווה שמפה זה יתהפך. אני לא יודע אם אנחנו לא מספיק טובים, אנחנו כאן בשביל סיבה מסוימת, אנחנו מקצוענים וצריכים לשחק ככה. אני חושב שאנחנו כן קבוצה טובה, אבל צריכים לעשות דברים אחרת.
לא יודע מה נעשה מכאן, לא יודע את התשובות, אבל אני מקווה שנוכל למצוא משהו ומהר".

על הקאמבקים שרושמת קבוצתו הוסיף הפורוורד: "אנחנו חוזרים מפיגור גדול, וזה גומר לנו את האנרגיה, אנחנו לא יכולים להמשיך לשחק ככה. כולם מתוסכלים, לא יודע את התשובות ומקווה שנמצא את התשובות בקרוב".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
מאוכזבים מאוד. ווימס וגאודלוק/יוסי ציפקיס

מי שעוד היה נראה מתוסכל בסיום הוא אנדרו גאודלוק: "זה שוב אותו סיפור, מתחילים רע, חוזרים ולא יודעים לסיים את המשחק", סיכם הגארד האמריקאי שקלע 13 נקודות, "האנרגיה שלנו בתחילת המשחק פשוט לא טובה, אי אפשר להמשיך ולבוא ככה. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח את כל הקבוצות האלה, הכנסנו את עצמנו לחורים האלה וכמעט בלתי אפשרי לחזור. הם פותחים עלינו פער ברבע הראשון, ועד שאנחנו מצליחים לחזור זה כבר מאוחר מדי. אני לא יודע מה צריך לעושת כדי לבוא עם אנרגיות. זה חוזר כל הזמן. אין שום קשר ליכולת שלנו, אם מסתכלים על הסגל שלנו, בכל יום אני לא אבחר קבוצה אחרת מאשר הקבוצה שלי. יש לנו הרבה מאוד יכולת וההפסדים האלה זה הכל עלינו".

סילבן לנדסברג ממשיך לסחוב את הפציעה בקרסול, וככל הנראה לא ישחק גם בשני משחקי היורוליג בשבוע הקרוב, כשגל מקל עשוי לחזור ולקבל דקות נגד פנרבחצ'ה/אולקר אחרי השפעת שפקדה אותו. בקבוצה רשמו את מקל להתמודדות נגד הרצליה למרות שלא הייתה כוונה לשתפו, מאחר ועל פי חוק הם לא יכולים לרשום יותר מחמישה זרים, ולכן ויקטור ראד מצא את עצמו מחוץ לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully