וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי מגיב לתקרית עם ניר ביטון: "המרקם החברתי מעל הכל"

מאמן הנבחרת נתן לשחקנים דגשים מקצועיים באסיפה לקראת המשחק מול אלבניה (ש', 21:45, ערוץ 1) והתייחס לראשונה לעימות לאחריו הקשר נופה מהסגל. וגם: למה האורחים במלון הנבחרת מתוסכלים?

צלמים זמניים מורשים

שחקני נבחרת ישראל יקיימו בשעה 18:00 שעון אלבניה את האימון היחיד והמסכם לקראת המשחק מחר. האימון יתקיים באצטדיון בעיר אלבסן, המרוחקת כחצי שעה נסיעה מהבירה טירנה, שם מתאכסנים השחקנים. את הבוקר פתחו השחקנים בארוחת בוקר מאוחרת ולאחריה קיים המאמן אלישע לוי אסיפה, במהלכה התייחס בפעם הראשונה לתקרית בה נופה הקשר ניר ביטון. "הדבר הכי חשוב מבחינתי זו המערכת, צריך לכבד אותה. המרקם האנושי והמוטיב החברתי הם הדברים שמבחינתי הם מעל הכל".

עוד בנושא:
הקללות, ההצעה מג'ורדי, הטעויות של מכבי חיפה: טאלב טואטחה יורה. ראיון
הכל בגלל המוסד? באלבניה לא מבינים על מה כל המהומה. שליחנו מדווח
מעל 3,000 שוטרים צפויים לאבטח את העיר אלבסן בזמן משחק הנבחרת

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי. יוסי ציפקיס
כבר דרוך. אלישע לוי/יוסי ציפקיס

לוי התייחס גם ליריבה אלבניה ואמר לשחקנים: "אנחנו לומדים אותם. אני לא צריך להגיד לכם שמדובר בנבחרת חזקה מאוד שהשתתפה ביורו האחרון. יש להם שחקנים מהרמה הגבוהה ביותר כמעט בכל עמדה ונצטרך להיות במיטבנו, בשיא הריכוז ובשיא הדריכות. אני בטוח ששום דבר ממה שעברנו ברמת ההכנה הביטחונית לא יעיב ולא ישפיע". לוי הדגיש שוב את עניין המצבים הנייחים ודיבר על היכולת של האלבנים בכדורי קרן ומצבים סטטיים.

העניין הביטחוני עדיין מלווה בצורה אינטנסיבית את השהות של המשלחת הישראלית. מסתבר שגם מתחיל להעיק על חלק מהשוהים במלון בו נמצאת הנבחרת. מדובר במלון גדול עם למעלה מ-200 חדרים, כך שיש הרבה מאוד אורחים שהזמינו חדרים ולא ידעו על האבטחה הגדולה בה ייתקלו. סיפור אחד שארע הבוקר ממחיש מה שחשים חלק מהאורחים במלון. אחת השוהות במלון באה בטענות בקבלה כלפי העובדים האלבנים במלון מכיוון שלא נתנו לה השומרים להיכנס למלון וביקשו ממנה לעבור בדיקה קפדנית. האישה התלוננה על כך בצעקות ואנשי המלון אמרו לה שזה המצב וכי הוא יימשך כך עד מחר בלילה. אגב, מי שהגיע כדי לאחל הצלחה לנבחרת הוא שגריר ישראל באלבניה, בועז רודקין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully