וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה באלבניה: "מאובטחים ברמה של ביקור ראש ממשלה"

הכבישים סגורים, מאות שוטרים על הצירים, מגנומטרים בכניסה למלון. הנבחרת זוכה לאבטחה כבדה, אלישע לוי לעוזרו תורג'מן: "פעם ראשונה שאני יוצא לאירופה עם יותר מאבטחים משחקנים"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

בווידאו: אלישע לוי במסיבת העיתונאים של הנבחרת

נבחרת ישראל נחתה הערב (חמישי) בטירנה לקראת משחק החוץ במוקדמות מונדיאל 2018 מול אלבניה, שייערך באצטדיון באלבסן במוצאי שבת (21:45, שידור ישיר בערוץ 1). את טיסת הנבחרת שארכה כשלוש שעות, ליוו אנשי אבטחה רבים ולראשונה אף יצא כלב מאומן מיחידת עוקץ שמטרתו להריח ולאתר חומרי נפץ, יחד עם כלבים של המשטרה האלבנית.

הרמן מילורי, ראש מערך האבטחה המקומי, קיבל את הישראלים על כבש המטוס ואמר: "אין לכם ממה לחשוש, לישראלים אף פעם אין סיבה לחשוש באלבניה".

עם הירידה מהמטוס, המאמן אלישע לוי אמר לעוזרו עמיר תורג'מן: "זו פעם ראשונה שאני יוצא לאירופה עם יותר מאבטחים משחקנים". בכיר במשלחת הישראלית הדגיש: "נבחרת ישראל מאובחת ברמה של ביקור ראש הממשלה".

עוד בנושא:

לא שקט בנבחרת: ניר ביטון מחה, אלישע לוי שחרר אותו מהסגל
רמי גרשון תורגל כמגן שמאלי, התלבטות לגבי המקום הנוסף בקישור

מאבטחים סביב נבחרת ישראל בכדורגל. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
אבטחה לפני ירידת השחקנים מהמטוס/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

קילומטרים משדה התעופה כל הכבישים סגורים. האלבנים עומדים בשוליים ומצלמים את השיירה. אין רכב אחד בכביש למעט השיירה הישראלית, כאשר מאות שוטרים עומדים על הצירים.

כוחות ביטחון רבים עוטפים את המלון בו משתכנת הנבחרת, ובכניסה הוצבו מגנומטרים. כ-3,000 שוטרים ומאבטחים צפויים לקחת חלק בשמירה באזור האצטדיון באלבסן, כולל לא מעט סמויים. שטחים גדולים יהיו סגורים לתנועה ויפונו עוד קודם לכן. במקביל, נמשך שיתוף הפעולה בין גורמי המודיעין בישראל ואלבניה, כאשר המקומיים מעניקים תשומת לב מיוחדת לאוהדים שאמורים להגיע מקוסובו.

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
ביברס נאתכו על המטוס/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

גם הנבחרת המקומית מתאמנת תחת אבטחה כבדה ושוטרים מלווים את השחקנים בכל צעד. למרות זאת, האלבנים מנסים להתרכז בפן המקצועי והחלוץ אזדרן לולאקו אמר לקראת המשחק: "ניצחון על ישראל יסייע לנו להגיע למטרה שהצבנו - המקום השלישי. ואם נהיה שם, נוכן לכוון גם למקום השני לקראת המשחקים הבאים".

נבחרת ישראל תקיים את מסיבת העיתונאים שלה מחר ב-17:30 ולאחר מכן תערוך את האימון המסכם.

מגנומטרים בכניסה למלון נבחרת ישראל באלבניה. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
מגנומטרים במלון הנבחרת/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully